kokosyklus Skrevet 13. juli 2008 #1 Skrevet 13. juli 2008 Hva er poenget med et forum hvor man må søke om medlemskap for å kunne delta? Den siden er et virrvarr av stæsj jeg så gjerne skulle tatt del i, hvis jeg hadde fått lov. Jeg er først nødt til å lete meg frem i timesvis for finne riktig sted å søke om meldemskap, så får jeg beskjed om at det dessverre tar det noen dager innen en moderator eventuelt godkjenner min søknad om å få ta del i tøybleieprat eller bæring. Da er jeg for lengs uinteressert og har stilt mine spørmål et annet sted. ARGH!
Pjolter Skrevet 13. juli 2008 #2 Skrevet 13. juli 2008 Det er sikkert for å unngå useriøse brukere vel? Kanskje de har hatt problemer med dette, ikke vet jeg :-)
Audacious Angel Skrevet 13. juli 2008 #3 Skrevet 13. juli 2008 Tettinntil kan hvemsomhelst lese på, men tøybleieforumet må du søke medlemskap til. Vi som er der inne deler erfaringer og spør om mye sensitivt og det legges også ut bilder som ikke alle skal få se. Det er selvfølgelig ikke super sikkert og de som veldig gjerne vil inn bare for å snoke kommer seg sikkert inn, men det detter jo av en del useriøse når det må søkes om medlemskap.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå