Musemor med tre søte små Skrevet 13. juli 2008 #1 Skrevet 13. juli 2008 Det er 3 dager til mannen min har bursdag og jeg er tom for ideer. Kan dere hjelpe meg?
katlinka Skrevet 13. juli 2008 #2 Skrevet 13. juli 2008 Hva liker han da? Jakt og fiske, friluftsliv - sluker, kniv, klær, sekk, annet turutstyr? Teknologi -mp3, pc, mobil, minnebrikker, creative zen? Musikk - cd, konsert-dvd? Film? Litteratur? Egenpleie? Spill - data, pc, wii, psp, playstation, brettspill? Smykker/klokke etc.? Klær, sko
Musemor med tre søte små Skrevet 13. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. juli 2008 Problemet er at han "har alt" Jakt og fiske, friluftsliv - sluker, kniv, klær, sekk, annet turutstyr? Nei det er min ting.. Teknologi -mp3, pc, mobil, minnebrikker, creative zen? Har 2-3 stk av alt Film? Litteratur? Spill - data, pc, wii, psp, playstation, brettspill? Har mer enn vi får tid til å lese og se Egenpleie? Det vil han kjøpe selv Smykker/klokke etc.? Det har jeg gitt han 3-4 bursdager på rad og han trenger ikke mer Klær, sko Akkurat handlet mye nytt Lurer på om jeg bare jeg skal lage en bildemonsasj av guttungen fra fødsel til nå han kan ha på kontoret. Eller noe sexy undertøy til meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå