Pearly Skrevet 13. juli 2008 #1 Skrevet 13. juli 2008 Trenger tips til koslige ting å se på, gutten min ser litt på DVD innimellom, favoritt er teletubbies, elias, nemo, biler, thomas toget og postmann pat. Men noen av filmene er litt for skumle, som nemo, det er veldig spennende og trist innimellom, har dere noe tips om koslige ting som ikke er så voldsomme inntrykk for en liten pjokk. Og nei, jeg bruker ikke tv som barnevakt og han er en aktiv krabat ellers. :-)
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 13. juli 2008 #2 Skrevet 13. juli 2008 Trollungen her har aldri vært interessert i tv, men nå er plutselig Bjørnen i det Blå Huset en stor favoritt. OGså postmann pat da. Barnas beste dvd ene er fine synes jeg. 6 episoder, en av hver; type mummitrollet, franklin osv.
Masaili <3 Skrevet 13. juli 2008 #3 Skrevet 13. juli 2008 Her er det Byggmester Bob, Fiffi og Noddy som er mest populære.
Gjest Skrevet 13. juli 2008 #4 Skrevet 13. juli 2008 Sauen Shaun, Mine venner Tigergutt og Brumm og Små Einsteins er favorittene her i gården.
Mamma2OO5 Skrevet 13. juli 2008 #5 Skrevet 13. juli 2008 Muldvarpen? Kjøpte den på posten, min gutt liker den veldig godt! Men han er snart 3 da hehe. Nysgjerrige Nils? Byggmester Bob. Donald Duck?
Pearly Skrevet 13. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 13. juli 2008 takk for tips. Barnas beste m en episode av hver høres supert ut. det blir fort kjedelig og dårlige de med langfilm av byggmester bob. Sauen shaun syns han også er gøy, og gammel disney er veldig morsomt da ler han høyt, og jeg også, tror jeg må kjøpe det også.
Libido- Skrevet 13. juli 2008 #7 Skrevet 13. juli 2008 Samme smak som sønnen min på to =) Han digger forøvrig også RORRY - En liten racerbil. Prøv den =) Ellers har vi mye Franklin og Vennene på solflekken filmer.
It's all about me Skrevet 13. juli 2008 #8 Skrevet 13. juli 2008 Her i huset elsker lillegutt Sharks Tall.....er det Stor Ståhei den heter på norsk? Og så er Gråtass populært.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå