♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 13. juli 2008 #2 Skrevet 13. juli 2008 hehe, det gjør min og. Også blunker han med begge øynene til butikkdamene og rynker nesa. ( han tror han bare blunker med det ene) Tror du de smelter eller? Og mamma er såååå stolt.
ifie Skrevet 13. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. juli 2008 Haha! Min blunker og rynker på nesa han også! Han er bare 13.5 mnd, så han er nok ikke så veldig bevist på det. Men han er et råskinn på å flørte Satser på at vi ikke bor i samme by, da, Tåkeluren, for da blir de vel konkurrenter om noen år
Dailis Skrevet 13. juli 2008 #5 Skrevet 13. juli 2008 Mine har gjort det tidlig og. Det er herlig. Snuppa gir slengkyss til alle hun sier hadet til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå