mamma til to sjarmtroll:) Skrevet 13. juli 2008 #1 Skrevet 13. juli 2008 Våknet halv tre i natt og hadde kjempe vonde rier. Glemt hvordan det var. Riene kom mellom ti min og ett kvarter helt frem til morgenen. Slimproppen er ikke gått, men det trenger den vel egentlig ikke å gjøre først?? Riene kommer og går nå, men selvfølgelig helt ute av system.. Blir vel gal i løpet av dagen når de forsvinner litt etter litt! Er det flere som sitter å venter på at det skal gå regelmessig??
Glad-mamma:) Skrevet 13. juli 2008 #2 Skrevet 13. juli 2008 Hei, Vi ernok i samme båt da ja! Slimproppen min gikk tirsdag, men de to siste nettene har jeg hatt rier med 7-10 minutts mellomrom, som igjen har dabbet av på morgenen. Utrolig lite motiverende når man tror at det er nå det skjer, også dabber det bare av I morgest dabbet det av i 4 tida, men nå kjenner jeg at de kommer igjen. Men har liksom mista litt troa på det nå kjenner jeg.. he he.. Jeg håper de skal ta seg opp og sterkere snart! Lykke til utover dagen!
påhanigjen79 Skrevet 13. juli 2008 #3 Skrevet 13. juli 2008 mine har vært regelmessige siden halv seks i mårres...10min å vart ca 40-60 min...kjennes nesten ut som de dabber av no...nei nei nei
Glad-mamma:) Skrevet 13. juli 2008 #4 Skrevet 13. juli 2008 Å det er så kjedelig når de gjør det!!!! Men vi må trøste oss med at det er noe på gang i hvertfall Du har no lange rier da hvis de varer i 40-60 sek. Mine varer ca 30 sek. Tror de varer for kort og er for lite vonde, så her venter gladelig på mer smerte...
påhanigjen79 Skrevet 13. juli 2008 #5 Skrevet 13. juli 2008 no va det 20 min sia forje..å ikke så sterk heller
Glad-mamma:) Skrevet 13. juli 2008 #6 Skrevet 13. juli 2008 hvordan går det? Har det gitt seg ? Det har tatt seg opp litt igjen her, så det er første gangen at det skjer noe på dagtid, så jeg går i håp om at det kan skje noe til natta... Håpe håpe
mamma til to sjarmtroll:) Skrevet 13. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 13. juli 2008 n har slimproppen gått iallfall..heldigvis. Da kan det jo nærme seg. Ca 20 min mellom nå.. Men ikke sterke, så jeg er så redd det blir flere dager på meg å vente!!!
Glad-mamma:) Skrevet 13. juli 2008 #8 Skrevet 13. juli 2008 Ja da går det jo riktig vei ihvertfall:) Når er terminen din da?
påhanigjen79 Skrevet 13. juli 2008 #9 Skrevet 13. juli 2008 har fremdeles enn15-20 min mellom hver...litt lite irr det da når de lå så fint på slaget 10 min i mange timer å så dabbe av vonde ivertfall..men de varer ikke like lenge som i sta heller..ligg på 30-40 sek..alltså gått ned fra 40-60 sek.. e spent på kor lenge man blir gående sånn her ja....
mamma til to sjarmtroll:) Skrevet 13. juli 2008 Forfatter #10 Skrevet 13. juli 2008 termin 18.juli.. så det er jo så deilig å være igang litt før. Du da?
påhanigjen79 Skrevet 13. juli 2008 #11 Skrevet 13. juli 2008 vet ikke kem du spurte, men æ hadde termin 5 juli...8 dagen på overtid
Vibekea Skrevet 13. juli 2008 #12 Skrevet 13. juli 2008 jeg teller jeg og >) hadde termin om fredagen... men er usikker.. tror det bare er kraftige kynnere... husker at det var MYE vondere forje gang...
Vibekea Skrevet 13. juli 2008 #13 Skrevet 13. juli 2008 det er ca 5, 10 min mellom.. men stopper opp i en times tid, ogsa kommer de tilbake igjen.. gleder meg til det begynner [ gj;re veeeldig vondt!!
Gravid med nr. 3 Skrevet 13. juli 2008 #14 Skrevet 13. juli 2008 Beklager å måtte skuffe dere men jeg har hatt det sånn av og på i 2 uker nå... For 1 1/2 uke siden hadde jeg skikkelige regelmessige rier i 4 timer med 4-6 min mellomrom, og så ga det seg.. Siden det har det vært hver natt eller annenhver natt, -også skikkelige vonde rier sånn at jeg har stått klar med bagen... Da jeg fikk førstemann hadde jeg det sånn bare et par dager før han kom. Har en uke til termin i dag og har roet meg med at det kanskje ikke skjer med det første selv om det kjennes sånn ut.. Hvordan går det med dere nå?
<3 Vila & Lille <3 Skrevet 13. juli 2008 #15 Skrevet 13. juli 2008 Her startet det i morges med ca 15 minutter mellom hver rie. De kom oftere helt til det var ca 8 minutters mellomrom. Så begynte det å dabbe av, og jeg trodde det skulle stoppe helt da det var 45-60 minutter mellom. Men så nå utpå kvelden har det tatt seg opp litt igjen. 20-30 minutter mellom hver, men de er vondere og varer lengre enn tidligere, så det er jo lov å håpe at det blir noe i natt. Håper virkelig ikke at jeg må gå i flere dager med smårier, før det setter ordentlig i gang!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå