Gjest Sekretøsa Skrevet 13. juli 2008 #1 Skrevet 13. juli 2008 Jada, det skal bli så godt så.... men akkurat nå er jeg bare trist!!! Svigers har vært her siden søndag, og gjort litt beslag på ungene (spes. minsten) så føler at jeg ikke har sett han så mye den siste uka... de få gangene han har vært hos meg, så har svigermor sitti oppå oss og jabba....og nå følte jeg at jeg ikke fikk sagt ordentlig farvel også, for hun sto bak og glana over skuldra mi, og sa noe sånt som "jaja, det går så bra, jada, det går bra uten mamma, vi skal kose oss vi, ja, skal kose oss hos bestemor vi"... og ja, de kommer til og storkose seg, men LA MEG SLIPPE TIL!!!!! Jeg er moren, for pokker....Sånn, det var dagens frustrasjonsutslipp.... Barnefri skal bli godt, men GUD som jeg gleder meg til torsdag!!!!!! :)
Mockanin Skrevet 13. juli 2008 #2 Skrevet 13. juli 2008 Skjønner at du gleder deg til torsdag. Men forsøk og nyyyyyt disse dagene. Dere har ikke barnefri alt for ofte dere heller... Lurer på om ikke svigermoren din kunne tatt en tur hit og hentet mine unger også.
Gjest Sekretøsa Skrevet 13. juli 2008 #3 Skrevet 13. juli 2008 Ja, skal jeg be de kjøre innom? Hehe Joda, jeg skal prøve og nyte det.. men det var trist! Er jo vant til at N er borte, så det skal gå bra...men lillegutt...huff Men, de kommer til og ha det så fint så I dag skal R og jeg på kino, og ut og spise..UTEN og tenke på at vi må hjem til barna... så ja, det skal bli litt godt
Mockanin Skrevet 13. juli 2008 #4 Skrevet 13. juli 2008 Ja, be henne om å komme. Hiver meg rundt og begynner å pakke en bag. Skulle ønske svigermor også gjorde sånt. Hun sitter gjerne barnevakt hjemme hos oss noen timer i ny og ne, men minsten kan aldri overnatte hos dem. Kino kan jeg ikke huske sist vi var på (da må jo svigermor legge lille krapylet vet du) så nyyyyt filmen og maten, for ikke å snakke om hverandre.
Gjest Sekretøsa Skrevet 13. juli 2008 #5 Skrevet 13. juli 2008 Hihi ) Neida, de er veldig greie sånn altså, og det er JEG som lider, ikke ungene!!! Bare for å ha det klart ) Skal nyte det meste jeg, prøve så godt jeg kan hvertfall... Jeg skal jobbe man-ons, men det skal vel gå bra det og
Mockanin Skrevet 13. juli 2008 #6 Skrevet 13. juli 2008 Regnet med at det er verst for deg. Mammaer er sånn. Som sagt kos deg masse med barnefri og vit at jeg misunner deg litt. Nå må jeg få på meg noen flere klær og få gjort litt husarbeid før jeg drar og tar jobben til eldstemann. Han er i syden så han får ikke gjort det selv denne gangen.. Ha en fortreffelig fin barnefri søndag :-)
Gjest Sekretøsa Skrevet 13. juli 2008 #7 Skrevet 13. juli 2008 Hehe, ja vi er vel litt sånn.... ) Jotakk, jeg skal kose meg! Spiser bolle med syltetøy til frokost, faktisk. Sånn kan man gjøre når man har barnefri!!! Han tok den jobben ja? Hehe, så bra av han. Og så flink du er som tar den for han! Have fun!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå