litengutt+2_spirer i magen Skrevet 13. juli 2008 #1 Skrevet 13. juli 2008 Etter mange måneder på BIM er tiden kommet for å flytte over hit :-) Gutta er nå blitt nesten 7 uker og mor har igjen litt tid til å litt surfe på nettet..... Synes tilværelsen som tvillingmamma går veldig greit. De sover og spiser og er stort sett rolige..... enda..... Regner med det blir mer travelt etterhvert. Akkurat nå er den største utfordringen å ta seg av en aktiv to åring i tillegg :-)
trude_fikk_tvillinger_mai08 Skrevet 15. juli 2008 #2 Skrevet 15. juli 2008 Velkommen inn hit Tvillingene mine er 8 uker i dag og er ganske rolige de også - og da har jeg ekstra tid til å være her inne litt
bøllefrøene Skrevet 27. juli 2008 #3 Skrevet 27. juli 2008 Hei koselig å treffe gamle kjente her... ganske rolig her i forhold til bim.. men det er jo ikke så rart gutta mine nærmer seg 5 mnd.. går veldig bra men krever ganske mye mer nå.. før sov de mye,.. men nå bør det helst skje noe hele tiden og ikke minst er det grøt og middags spising som er ganske krevende alene.. noe fryktelig søl.. he he. håper vi får til et oslo/akershus treff snart. trude du må komme til byen..
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 27. juli 2008 #4 Skrevet 27. juli 2008 hei go gratulerer så mye..=) kos deg med de små,det er så herlig..=)=)
litengutt+2_spirer i magen Skrevet 4. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. august 2008 Hei, satser på at vi treffes i Frognerparken om ikke så lenge! Her har PC`en tatt kvelden i tilegg til jobben med gutta. Får derfor ikke vært så mye her jeg heller. Men den skal vi nok få opp å gå igjen. Dessuten har jo været vært så fint at det ikke frister ril å sitte inne med PC heller. Snakkes snart!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå