Smykkemaja Skrevet 13. juli 2008 #1 Skrevet 13. juli 2008 I mai hadde vi en SA, og denne uken testet jeg positivt igjen.....men nå har jeg dessverre begynt å blø igjen, så samme måte som sist...er virkelig oppgitt nå. Er det vanlig å miste flere ganger etter hverandre? Vi har to friske barn fra før, og mellom de hadde vi en MA... Noen med erfaringer...vet det er veldig individuelt men allikevel noen trøstens ord? Klem fra
tryllepike * lykkespirer* Skrevet 13. juli 2008 #2 Skrevet 13. juli 2008 Jeg hadde en SA i februar, en SA i april...og nå er jeg gravid med eneggede tvillinger og er 10+2 på vei. Det er helt normalt å ha flere SA, dette er bare kroppens måte å fikse opp i noe som ikke er levedyktig. Som oftest er det noen av organene som ikke utvikler seg som de skal. Dette betyr ikke at du ikke kan få flere barn og det er ingenting feil med verken deg eller mannen din....det er bare sånn det er. Vet det er drit kjipt og man blir så oppgitt, men jeg garanterer deg at dere får til ett barn til, man må bare tenke sånn at det er godt naturen hjelper til slik at man føder friske barn. Lykke lykke til og ikke fortvil for mye. Det er mange mange mange som mister flere ganger og det er ikke noe som er galt man er bare litt uheldig!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå