Anonym bruker Skrevet 13. juli 2008 #1 Skrevet 13. juli 2008 når man har unger og familie så kommer man hjem fra fest istedet for å drikke seg så full at man sovner av på kompisens sofa? *pissed* Første gang det skjer her.. jeg er 37 uker på vei og har mildt sagt meget kort lunte... Gleder meg til han kommer luntende hjem...
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2008 #3 Skrevet 13. juli 2008 Enig med deg, men nå har aldri jeg eller typen hvert at "sove på sova til kamerat" festere. Skjønner godt at du er sur, med prøv å ro deg ned. Dersom det er første gang det skjedde som du sa, er den nok best å fortell ham rolig at du ikke syns noe om det enn å kjefte
♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Skrevet 13. juli 2008 #4 Skrevet 13. juli 2008 Jeg forstår problemet ditt, det er tross alt ikke så lenge til termin... På den annen side, mener jeg at man under andre omstendigheter ikke trenger å komme ravende dritings inn av dørene midt på natten når det er barn i hus. Siden dette er en førstegangsgreie for deres del, ville jeg latt han ta den under kvoten "dumme ting jeg kan kunne meg EN gang under svangerskapet, ikke ikke gjenta siden."
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå