På vei igjen? Skrevet 13. juli 2008 #1 Skrevet 13. juli 2008 jeg har termin, og først i går kveld ble jeg innmari lei sånn plutselig. Sikkert fordi jeg er er syk med hoste, forskjølelse og sliten for at jeg ikke får sove, dels pga jeg finner ikke stillingen i sengen, varmen etc...datteren min kom 15 dager før termin og hadde vært kjekt om det skjedde her og... Noen tips til å få fortgang på sakene?
LivK har født Skrevet 13. juli 2008 #2 Skrevet 13. juli 2008 Hehe, syns jeg har prøvd alle tips, jeg: Sex, lakrisrot-te, føde-pizza, komlemiddag, husarbeid... Ingen tegn til at fødselen er i gang, fire dager til termin. Hvis det kan være til trøst så har jeg følt det likedan.. utrolig lei og trøtt av å være gravid ca tre uker før termin. Men nå er jeg derimot faktisk fylt av pågangsmot igjen, noe jeg aldri hadde trodd ville skje! Nå har jeg innstilt meg på å gå på overtid, sånn i tilfelle. Det tok en uke med mental jobbing, da - å ville innstille seg, og å klare det, er to forskjellige ting! Bebisen kommer når den kommer, og da er ventetiden glemt! Masse lykke til!!! (Hehe, men nåde deg hvis du føder før meg(-: )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå