Anonym bruker Skrevet 12. juli 2008 #1 Skrevet 12. juli 2008 Tror jeg har fått en hemmoride etter fødsel for noen mnd siden. Er ikke vondt bortsett fra da jeg skal på do og gjøre nr 2. Er vondt akkurat da jeg presser ut og det hender det kommer litt blod også. Dessuten gjør det da også litt vondt og tørke. Er blitt litt bedre enn hva det var de første ukene etter fødsel, men er fortsatt vondt. Hvordan vet man at det eventuelt er en hemmoride? Og hva gjør man med det? Vet jeg burde komme meg til lege, men frister ikke om det ikke er helt nødvendig...
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2008 #2 Skrevet 12. juli 2008 jeg jeg jeg!!!!!! Hopper opp og ned...ivrig Jeg har hemrhoider!!!!
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2008 #4 Skrevet 13. juli 2008 Og hva gjør du med det? Plages du av det?
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2008 #5 Skrevet 13. juli 2008 Normalt eller ikke, har ikke lyst til å ha vondt hver gang jeg skal på do resten av livet..
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2008 #6 Skrevet 13. juli 2008 Om jeg ikke tar helt feil kan mån kjøpe en krem på apoteke? Husker ikke helt, men tror det. Ellers er det ikke så mye å gjøre
Lille`mor & lillebøll Skrevet 13. juli 2008 #7 Skrevet 13. juli 2008 Vil anbefale deg sheriprockt stikkpillekur(resept) og savle(reseptfri) Ammer du finnes det en annen type av de som du kan bruke. Ble plaget et par mnd etter fødsel,men etter full kuring er de vekk. Noe er igjen av overflødig hud etter posene og de skal oppereres. sorry detaljer;=) Du burde behandle de så fort du kan,de blir bare værre dersom du venter!
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2008 #8 Skrevet 13. juli 2008 V@nill@, hvordan fikk du operasjon? Ble du undersokt av fastlegen? Jeg har og hemorider men har ikke gaatt til legen med det enda. Men hvis operasjon er et alternativ for aa bli kbitt det for godt kan det jo vaere verdt det...
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2008 #9 Skrevet 13. juli 2008 Man går igjennom fastlegen og blir sendt til sykehuset for undersøkelse der. Jeg valgte å ikke operere bort utvendige hemorider når det er veldig vondt etterpå og man kan få det igjen hvis man skal ha flere barn. Sykehuset anbefalte meg og la være hvis de ikke plaget meg noe mer utover det at man har dem. Pass på å ikke press når du skal på do, så vil du ikke få noe mer plager enn at de kan blø.
Lille`mor & lillebøll Skrevet 13. juli 2008 #10 Skrevet 13. juli 2008 Gikk gjennom fastlege og spesialgyn. Skal opperere de samtidig som de skal fikse på syinga etter fødsel. Jeg tar heller et par uker med vondt enn og gå i noen år og føle meg ubekvem pga at jeg hele tiden kjenner de,vis du skjønner hva jeg mener...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå