~sjiraff~ Skrevet 12. juli 2008 #1 Skrevet 12. juli 2008 Vurderer å gå til innkjøp av det, sånn som også går litt nedover på lårene. Men er redd at kanten på toppem skal være så stram at alt av mage og sideflesk henger over?!
petite fleur Skrevet 13. juli 2008 #2 Skrevet 13. juli 2008 Jeg kjøpte en sånn hold-in-greie som ligner på en sykkelbukse med høyt liv, og den sitter veldig godt. Ingen mage under puppene, nei ;-) Er veldig fornøyd med den, men må sies at det er deilig å få den av seg når dagen er over :-) Kjøpte den på en undertøysbutikk for kr 150,-
Miffs Skrevet 13. juli 2008 #3 Skrevet 13. juli 2008 Jeg kjøpte meg spanx på www.figleaves.com. De har mange typer og med foskjellig hold. Jeg har en hudfarget som går fra under bh kanten og godt ned på lårene, kjempefornøyd! Usynlig under klærne og med klaff i skrittet slik at du ikke trenger å kle av deg alt for å tisse..
Dunder Skrevet 13. juli 2008 #4 Skrevet 13. juli 2008 Spanx er superbra! Helt usynlig, behegelig og holder in. Det eneste er at den kan bli for varm på skikkelig varme somerdager, så da orker jeg ikke bruke den. Har riktignok aldri prøvd å tisse med den på.. Funker det bra, Miffs?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå