Gå til innhold

Sove på magen nå??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Lille snuppa vår er begynt å snu seg over på magen når hun sover. Er usikker på om jeg skal la henne ligge slik, eller burde jeg snu henne over på rygg? Har hørt at det ikke gjør noe når de er så store og kan løfte hodet selv. Hva mener dere??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jag låter mini sova på magen,,, tror inte jag kan göra så mycket da han snur sig i sömnen själv..... ibland så prövar jag snu han på sidan iaf.... nu när de är så stora så går det väl helt fint,,,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det går nok bra! de fleste i vår generasjon sov på magen, og vi klarte oss, vi!

 

sara sover ikke i sprinkelseng, ennå, siden vi har altfor lite soverom, så hun ligger trangt i noe jeg har bygget, klarer å snu seg på siden, men det er ikke plass til å rulle helt rundt (hun trives når det er litt "trangt")

på ferie, sover hun i vanlig reiseseng, og da snur hun seg masse, ender opp med å krabber rundt i halvsøvne, men når hun snur seg i søvne, lar jeg henne ligge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager , men jeg syns det er så teit å mene på at " de fleste i vår generasjon sov på magen, og vi klarte oss vi ! " Krybbedød gikk drastisk ned etter at man sluttet med å legge barna på magen .

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

selvsagt! men tror ikke det er så veldig farlig, heller! når de er 8 mnd, er de vell over den største faren (vil jeg tro!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snuppa snur seg også over på magen når hun sover. Jeg spurte på hs om jeg måtte snu henne tilbake. Fikk til svar at det ikke var noe problem at de sov på magen når de snudde seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Krybbedødfaren avtar jo veldig etter 6 mnd. Min helsesøster sa at når de er så store at de snur seg selv over på magen, skal man bare la de sove sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør jenta mi og, problemet er at hun våkner av at hun er på magen og blir kjemperedd og ligger på strake armer. Hun har aldri sovet på magen og finner ikke roen slik. Forstyrrer nattesøvnen veldig ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...