Gå til innhold

Uke 9. og nesten ikke noen symptomer..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er kommet til uke 9+4 og har nesten ikke noen symptomer på min graviditet. Brystene mine er blitt mindre ømme for en ukes tid siden, og de få stikningene jeg kjente de første ukene har jeg ikke kjent noe særlig de siste to. Kvalmen har aldri vært der. Jeg tisser mer oftere enn tidligere og kjenner meg sliten(jobber mye og vet ikke om det kanskje kan være derfor) . Men det er det eneste. Skal ikke til ul før uke 11+5 og klarer nesten ikke å vente for å se til at alt er bra.. Noen andre som føler det slik?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 10+1, og har det ganske likt som deg. Brystene har vært litt ømme hele tiden, men føler det har gitt seg noe, men det er så lite ømme at det nesten ikke er merkbart uansett. Har ikke hatt sti kninger på en stund jeg heller og kvalm har jeg aldri vært.

Er fremdeles noe trøtt og går på do litt mer en normalt. Helt likt som deg egentlig... Det er jo bare flott at vi ikke har noen voldsomme symptomer, og de skal jo gi seg litt etterhvert. Tror at alt er i orden! =)

Skrevet

Har de mye likt som deg. Er vel i uke 10 nå, men kjenner veldig lite. Litt ømme pupper, og stikkingene hadde jeg fram til ca uke 7. Har vært på ultralyd, og det er faktisk liv der inne, selv om det ikke kjennes slik ut. Vi er bare veldig heldige som slipper ubehag med graviditeten. Så langt i allefall... :)

Skrevet

Takk for beroligende svar. Godt å vite jeg ikke er den eneste. :)

Skrevet

Slenger meg på her jeg også. Energien har stort sett kommet tilbake, den lille kvalmen jeg hadde er borte, spisevanene er mer normale,mye mindre øm og mindre stikkninger... og er nede i èn tissetur på natta ;). Men det er nok helt normalt, har lest flere steder at symptpmene gjerne forsvinner etter noen uker. Vi får bare være lykkelige så lenge det varer:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...