Gå til innhold

Jeg føler meg så lite gravid..


Ida - mamma til 2 søte små

Anbefalte innlegg

Før jeg testet kjente jeg på utrolig mange symptomer. Nå føler jeg at jeg ikke har noen lenger.. Annen en litt murringer på kveldene nå og da.. Det er så vondt å gå i usikkerheten slik. Hadde jeg vært kvalm eller hadde superømme bryster, hadde jeg hvertfall visst at jeg fortsatt var gravid.. Huff, og slik må jeg gå i flere uker til, til jeg skal til legen om en drøy måned. Er 6+0 idag (søndag)..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sånn tror jeg at alle føler det i begynnelsen av et svangerskap. Husk at før gikk du bare rundt å trodde du var gravid, nå er det bekrefta, å da trro du at du kjenner det hele tiden.

 

Tenk etter, du har nok kjent det en eller to ganger i går, men bare hatt det for travelt eller vært for bekymret for å kjenne det.

 

Dette går nok så bra skal du se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann=)

 

For å berolige deg så var mitt første svangerskap slik som du beskiver det. Hadde ingen tegn som indikerte at jeg var gravid foruten at mensen ikke kom da! =) Bare vær glad du ikke er kvalm ol. Jeg tok mange tester for jeg trodde liksom ikke at det var noe der. Det var nesten sånn at når jeg kom på ul i uke 18 så kom de ikke til å finne noe der...hehe...snakk om rare tanker. Men da hadde jeg kjent bevegelser der i nesten 3 uker. =)

 

Det går så bra så=) Bare nyt at du ikke ligger langflat og spyr. =) Alt er nok som det skal. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og ømme pupper har jeg aldri opplevd verken i det forrige svangerskapet eller dette...merkelig så forskjellige vi er altså...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns du skal nyte at du ikke har så mange symptomer jeg:) Du er like gravid uansett! Nyt det, at du e isåpass form. Blir vel annerledes når magen kommer fram mer:) Tror ikke noe er galt, da hadde du vel merket det..:) Jeg er bare 5 uker på veg, men arbeidsdagene er laaange pga skikkelig smerter i nedre del av magen, og trøtthet.. Så jeg misunner deg litt! Lykke til!!Dette går så bra att!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! Jeg håper dere har rett! Jeg måtte vel forhåpentligvis ha merket om noe gikk galt?! Jeg er jo forferdelig tissetrengt da.. Løper på do og småskvetter stadig vekk!

 

Dere må ha lykke til dere andre også! Vi satser på at dette går bra:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei på deg :)

Skulle nesten ønske jeg hadde det som deg. Jeg har SÅÅÅÅÅ ømme bryster og er så utrolig trett hele dagen. Jeg kjenner så mye murring i dag (er akkurat like langt på vei som deg), og blir bekymret av muriingen. Så bunnlinjen er det at uansett, om man føler mye eller lite, så løper tankene løpsk og gjør meg bekymret. Mitt første svangerskap var som du beskriver det nå, kjente ingenting.

Lykke til!! (hvis du er fra Oslo området, så kan det jo hende vi kommer inn samtidig :)

Lise!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Pipi.

Jeg har heller ikke mange gravide-symptomer, kun litt ømme pupper, og kanskje antydning til kvalme nå og da. Kjenner mange som har vært i kjempeslag (med lite graviditetstegn), og som det har gått utmerket med. Tror også vi bare må "bestemme oss" for å nyte vår gode form, og prøve å ikke bekymre oss så mye over få symptomer. Det skal nok gå bra! Og det er mange i samme båt =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...