påhanigjen79 Skrevet 12. juli 2008 #1 Skrevet 12. juli 2008 om du har valget å blitt satt i gang eller ta keisersnitt ka ville du ha valgt? sitt no her å lure..har overtidstime på sykehuset om 5 daga ( el 4 no etter kl e over tolv) va på kontroll på sykehuset i dag, det viste seg at man var umoden...endte opp med keisersnitt med min datter pga at riene forsvant! så tenker no litt fremover om man evt må bli satt i gang..kor stor e sjansen for at det kan ende opp me keisersnitt en gang te...ska æ da prøve mæ i en vanlig fødsel først el si at æ ønsker keisersnitt ! når æ blei gravid hadde æ jo bestemt mæ for keisersnitt men etter samtaler så har æ bestemt mæ for å føde på vanlig måte... men no lure man på om kroppen blir å fullføre en fødsel om man blir satt i gang...fikk drypp sist å...men det hjalp jo ikke lenge..riene forsvant forde! æ ska jo på skole benken om 5 uker ( bare noen timer) derfor e vanlig fødsel det beste...sånn at man kommer seg på skolen...huske ikke kor lang tid det tok før man var bra etter keisersnittet...men mer enn 4 uker trur æ nok ja!!! hmmm...mange tanker som svirre her ja.....
♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Skrevet 12. juli 2008 #2 Skrevet 12. juli 2008 Jeg ble satt igang når jeg var umoden og endte opp med å være i fødsel i to døgn... Likevel, jævlig som det var, hadde jeg aldri villet utsette meg selv eller barnet for risikoene ved et keisersnitt, om ikke det var for å redde liv. Så: jeg hadde valgt igangsetting på nytt. Men dette er jo opp til den enkelte, så du må jo velge det som er best for deg. Håper du finner ut av det!
påhanigjen79 Skrevet 12. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. juli 2008 ble du satt i gang pga overtid? lenge etter du va på overtids kontroll?
♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Skrevet 12. juli 2008 #4 Skrevet 12. juli 2008 Jeg ble vurdert på termin og hadde overtidskontrollen den 13. dagen på overtid. Ble satt igang pga morkakens funksjon var kraftig nedsatt, og fikk beskjed om at jeg ikke ville ha blitt satt igang om den var normal.
Trulte76 Skrevet 13. juli 2008 #5 Skrevet 13. juli 2008 jeg har selv blitt satt igang to ganger, men jeg var moden nok til det, så fikk babyen innen et døgn. Hva med å vurdere det etter hvor moden du er? Er du begynt å bli moden så kan jo det gå veldig bra å bli satt igang. Visst du er helt umoden så kan du jo evt velge keisersnitt. Jeg selv ville ha valgt å bli satt igang..men jeg har kun positv erfaring der da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå