gullpia Skrevet 12. juli 2008 #1 Skrevet 12. juli 2008 Er det nokon som kan anbefale ei god dobbeltvogn? Vi ventar baby i november, og då er jenta vår 2 1/2 år. Vi bur i England, og vi har ein smal og trang yttergang, og ikkje så god plass til vogn. Har sett på Phil & Teds, men synes at det eine barnet sit så stusselig nede på bakken utan å sjå noko som helst. Dessutan likar eg at eg kan sjå babyen medan eg køyrer. Nokon som kjenner til ei god vogn?
*Lykkelita*2barnsmor Skrevet 12. juli 2008 #2 Skrevet 12. juli 2008 Vi har bestilt Easy Walker Duo Sky. Den er 75 cm bred. Der kan du ha babyen i bag mot deg, mens den eldste kan sitte fremover i sportsdelen. Delte kalesjer. Den er utrolig god å trille.... veldig lett og grei å styre...
yasmina Skrevet 13. juli 2008 #3 Skrevet 13. juli 2008 Har du kikket paa mamas og papas, de hadde noe fine vogner der , doble, som jeg selvfoelgelig ikke husker hva heter
Hengebuksvinet&de4grisungene Skrevet 13. juli 2008 #4 Skrevet 13. juli 2008 Phil &Teds vognen kan du sette storesøsken i et eget sete oppå vognen mens den nyfødte ligger nede. Du ser den dyfødte uansett, for det er et gjennomsiktig plastdekke over som du ser gjennom mens du triller. Babyens hode ligger under håndtaket, om du skjønner. Har vognen selv, og er superfornøyd.
Milimi Skrevet 13. juli 2008 #6 Skrevet 13. juli 2008 Jeg må også bare skrøyde over Phil and Teds! Det er den beste vognen jeg har vært bort i. Helt Genial! Og ungen som sitter bak har det helt fint!
ce-ci-li-e Skrevet 14. juli 2008 #7 Skrevet 14. juli 2008 sånne dobelt dekkere er hvist veldig bra, husker ikke hva de heter, men de er like smale som en vanlig vogn, så har du en unge under og en over... så reklame for et par dager siden, den er til og med på tilbud
Fire småtroll Skrevet 14. juli 2008 #8 Skrevet 14. juli 2008 Sliter med det samme her, vesla vil være 21 mnd når babyen kommer, men jeg orker ikke en diger tvillingvogn som jeg ikke får inn dørene... Siden de to eldste barna stort sett sluttet med vogn i 2-års alderen har jeg tenkt å prøve meg uten jeg, kjøper et ståbrett og satster på det går greit. Skal vi på langtur får vi gå alle sammen, så kan pappaen og jeg trille hver vår vogn. Går det ikke så går det ikke, da får jeg kjøpe en dobbel vogn, men jeg prøver uten først..
Jordbær venter nr 3! Skrevet 14. juli 2008 #9 Skrevet 14. juli 2008 Har phil and Teds. og er superfornøyd med den. har hatt vanlig tvilling/søskenvogn før, men denne er mye bedre. Mine små sloss om å sitte bakerst, så tror ikke det er stusselig, de ser ganske mye derfra og:-) Ønsker meg den nye utgaven som heter Vibe, den er kjempelekker og ser enda litt mer praktisk ut, men den er jo ganske dyr da!
Gjest Skrevet 14. juli 2008 #10 Skrevet 14. juli 2008 Mini her er 23 mnd når babyen kommer.. skal kjøpe carena tvillingvogn.. koster ca 4000 her. Der kan man ha bag med babyen mot deg.. og den andre kan sitte fra deg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå