Gå til innhold

Stuptrøtt av modninsakupunktur! Flere?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk første runde med nåler på fredag og da bare i det ene benet uten stimulering og ble helt vekke etterpå. Kjentes som jeg hadde fått i meg to sovepiller ;-) Pleier å bli slik når jeg får nåler for nakken og sånn, så det er jo et tegn på at det fungerer...Men ikke kommet noen baby enda altså. Blir dere trøtte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja man blir ofte trett av akupuntur å det er fordi kroppen slapper så godt av:)

Skrevet

jeg ble også kjempe trøtt av akupunkturen. har fått det 4 ganger nå men fortsatt ingen baby å se, 3 dager til termin.

Skrevet

Jeg blir også kjempe trøtt av modningsakupunktur! Jeg tok min 6 modningsakupuktur på fredag og jeg har hatt mensliggnende smerter siden lørdag ettermiddag. Vet jo ikke om det er noe gang, men håper det...Har smerter både foran og bak og enkelte ganger litt mer smerter... Har termin nå på fredag den 18 så det er jo ikke umulig at det er noe...HÅPER!!!!:-)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...