Gå til innhold

Stikking nederst i magen.....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg fikk stikking nederst i magen i går ettermiddag/kveld, og nå kommer det jammen tilbake igjen.

 

Er nok ønsketenkning at dette skal være et graviditetssymptom, men må nok innse at det ikke stemmer siden jeg hadde EL for kun 5 dager siden. Er vel umulig å merke noe så raskt....

 

Men hadde vært flott om dere kunne sagt når dere kjente stikkinger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:) Jeg hadde ¨mensensmerter¨ fra og med EL og har det innimellom ennå.Det er livmora som vokser trur jeg.

Skrevet

Hei.

Jeg er 5+0, og har kjent det i magen helt fra dagen jeg ble gravid.

Først eggløsningslignende smerter om man kan si det, som har gått over i menslignende smerter... Har hatt ganske mye av det og, før det har begynt å roe seg for bare noen få dager siden.

 

Har lest litt rundt om kring for å roe meg selv ned, og det er visst veldig normalt :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...