2smågull Skrevet 12. juli 2008 #1 Skrevet 12. juli 2008 jeg kunne tenke meg å lage en slik blogg med bilder og tekst og slik. men er det noe alle kan se? eller bare de som får adressa av meg? har ikke lyst til at alle og enhver kan se og lese om oss. men hadde vært fint å ha ei side som familie og slekt kunne "besøke". og har noen peil. på hvor jeg får lagd sånn side? takker for svar
2smågull Skrevet 12. juli 2008 Forfatter #2 Skrevet 12. juli 2008 ingen snille damer her inne som vet det altså? det nekter jeg å tro.. sa akkurat til mannen min at jeg spør på dib. der får en alltid svar. hjelp meg å bevise der da:)
Skravlefruen med huleboer Skrevet 12. juli 2008 #3 Skrevet 12. juli 2008 Med blogg tror jeg ikke det finnes noen som er passordbeskyttet. Piczo (som er litt mer avansert) har passord. Også kan man vel kjøpe seg ett domene (10 kr mnd.. eller no), og da kan man ha passord.
2smågull Skrevet 12. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. juli 2008 oki. hva er domene? og hvor får jeg det? ganske grønn på data skjønne du:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå