Gå til innhold

Hvor lenge etter fødsel drakk dere alkohol??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv om dere ammet??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde tenkt å svare, men jeg ammet ikke så da gidder jeg ikke.

Skrevet

Jeg drakk første gang da hun var 6mnd, ammet så lite da at det ikke gjorde noe.

Skrevet

Jeg har ikke født enda, men skal hvertfall ha meg et glass vin på bursdagen min! Hvis jenten kommer til termin er hun da 5 uker.

Skrevet

11mnd, dagen etter nekta han pupp. Så da var d slutt på amminga. Men det vart bare med den ene festen, fant ut jeg var gravid noen uker etter.

Skrevet

Drakk både ett og to glass vin når de var fra 7 mnd og oppover, ble også gravid raskt (1.5 år mellom ungene), så vinkosen varte jo ikke lenge etter nr 1 iallefall;)

Skrevet

6 uker etter fødselen. Jeg pumpet på forhånd, og besteforeldrene ga babyen mme mens jeg var ute. Og så kastet jeg melka jeg pumpet mens jeg drakk. Gikk fint det!

Skrevet

4 dager etter jeg hadde født.

Jeg gikk hele svangerskapet og gledet meg til å legge meg i badekaret, levende lys og ett glass iskald hvitvin. Og det gjorde jeg, og så deilig det var. Glasset ble ikke tomt.

Skrevet

5 uker. Pumpet og pappaen prøvde å gi ham flaske, det gikk fint, pumpet mer og dro og tok et par øl med jobben

Skrevet

Ca. 5-6uker etter fødsel. Ammet ikke, men fullpumpet. Pumpet meg før jeg dro og pumpet da jeg kom hjem før jeg la meg og kastet melken . Ga jenta mme og mm som var pumpet på forhånd.

Skrevet

nesten 2 mnd etter fødsel tok jeg noe sånn som 2 slurker champanje i mitt eget bryllup. Ellers har jeg ikke drukket noe da jeg ble gravid igjen 6 mnd etter fødsel. Nå er terminen for nummer to her og jeg kommer ikke til å drikke før jeg er ferdig med amming. Har absolutt ingen behov for alkohol jeg. Men så drakk jeg vel karnsje 2 ganger i året før første svangerskap da.

Skrevet

Skal i femtiårsdag når ungen er en månedgammel. Da skal jeg pumpe masse melk og pappaen ta seg av nurket. Ser ingen problem i det så lenge jeg ikke ammer eller har noe ansvar for barnet så lenge jeg har alkohol i kropppen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...