Gå til innhold

Jeg har snille svigerforeldre jeg!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jaggu!

Først .. Så har de tatt imot lille med åpne armer og er utrolig velkommene, lesser henne ned med gaver og stash som de kjøper når de er ute og reiser. Leker med henne, underholder henne og steller på!

.. også er de så utrolig snille mot meg enda jeg ikke har vært "svigerdatter" mer enn siden i fjor høst sånn offisielt. I dag fikk jeg en konvolutt med bursdagskort og 140 euro. Altså over 1000 kr. Inni kortet sto det at de håpet jeg fant noe fint å kjøpe for pengene i amsterdam! Gurimeg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånne svigerforeldre har jeg også. Verdens beste!

Skrevet

ja, jeg innser det da jeg har hatt noen svigersvin før! hehe.

synes det er sikkelig kos!

Skrevet

Ja, du har virkelig snille svigerforeldre :o) Har du bursdag? Gratulerer med dagen ;o)

Skrevet

hehe, nej ikke før til helga igjen..men jeg ser de ikke på noen uker nå så da fikk jeg de i dag!

Skrevet

hihi! indeed i do!!!

Skrevet

Sånn er mine svigerforeldre også :)

Helt fantastiske er de faktisk....

Jeg har også bursdag i juli. Svigerforeldrene mine er i Italia nå, og idag ringte de og lurte på hva jeg ønsket meg....Så søte da:D

Skrevet

fra itialia!?!?!?! OMG! Svarte du sko? *ler*

Skrevet

Så snille daah! :o)

Veldig fornøyd med mine svigerforeldre jeg også =)

Skrevet

så heldig du er :) skulle vært sånn med alle svigerforeldre egentlig, hehe.. kan si jeg er ganske heldig selv, foreldrene til sambo har tatt meg og min datter inn i varmen enda sambo og jeg ikke har barn sammen, så er veldig glad for det selv :)

Skrevet

må bare kommentere, jeg er så glad for at din kjære har funnet deg :) tror virkelig dere er en god match :) gratulerer med dagen også !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...