Gå til innhold

Hjelp!!!!!! Mister sinnsykt mye hår!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger virkelig noen gode råd nå. Begynner å bli dritt lei av å koste og støvsuge hår over alt.Har hørt at det kan være vanlig å miste litt hår når man ammer, men jeg mister mye!!

Grer jeg håret må hårbørsten renses hver gang.Tar jeg i håret kommer det enda mer løst hår.

Hva kan jeg gjøre??????????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har det akkurrat som deg jeg og ...skjønner ikke att det er mulig egentli...

Skrevet

Venter til det gir seg..

Det er helt vanlig å miste hår etter fødselen.

Selv mistet jeg hele panneluggen.

Så veldig dumt ut da det begynte å vokse ut igjen

Skrevet

Sånn har jeg det og,her begynte det etter ammeslutt for 3 mndr siden,men mister fortsatt masse hår:(

Skrevet

Glemte å skrive at du kan ta b vitaminer.

Det skal visst hjelpe

Skrevet

Takk for svar! Men hvor lenge varer det da?

Og disse B vitaminene, er det noen som har prøvd dem og vet hvor effektive dem er?

Skrevet

Jeg har det akkurat som deg. Og jeg har tynt hår fra før! huff.. håper det gir seg snart. Skal begynne med B vitaminer for å se om det hjelper. Skrev et innlegg om dette igår, og fikk b vitaminer til svar :-)

Håper det gir seg hos deg også snart!

Skrevet

Det gjorde jeg også, men det ga seg etter et par måneder. Ja - et par måneder faktisk. Utrolig at jeg hadde hår igjen sier jeg bare, men nå som det begynner å vokse ut igjen kan jeg anlegge piggsveis om ønskelig...

Jeg sov med håret i flette en periode, for at det ikke skulle ligge i klaser i senga på morgenen - men det hjalp lite. Trøsten er at det gir seg - og at du kommer til å ha hår igjen da...

De sier forresten at det ikke er ammingen som gjør det, men hormoner etter endt graviditet. Og at det er hårene man ikke mister under graviditeten som faller av etterpå - og ikke noe annet, men hahaha - det stemte ikke på meg.

Skrevet

B-vitamin hjelper, I promise! :-) Har vørt frisør i 10 år nå og hatt masse fortvilte kunder ,ed håravfall både i forbindelse med graviditet/amming og "vanlig" håravfall. Drikk en flaske Floradix eller kjøp en pk ølgjær eller vanlig b-vitamin,vær flink å ta hele pk over de dagene det er ment, og jeg kan nesten garantere at du vil merke stor forskjell!

Lykke til! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...