FuriLaks Skrevet 12. juli 2008 #1 Skrevet 12. juli 2008 De siste nettene har påsan på 1 1/2 år våknet på natta og vært våken i flere timer. Ligger og ynker seg og klager så jeg river meg i håret. Noen ganger virker han ikke ordentlig våken engang. Det er en av de mest irriterende lydene jeg kan tenke meg, selv når det kommer fra verdens nydeligste;) I dag våkna han etter et par timer og var LYS våken, så nå har vi vært oppe og bare kost og spist litt ekstra kveldsmat i håp om å bli trøtt igjen... Merkelig altså. Men den der klaginga, nesten litt sånn jamring, uten at det er noe tilsynelatende galt. Jeg blir koko! Voksesmerter? Sommer og for varmt/lyst? Feriemodus? hmmmmmmm.....
SaDa Skrevet 12. juli 2008 #2 Skrevet 12. juli 2008 Det er ikke 2 års jekslene som er på vei frem da??
FuriLaks Skrevet 12. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. juli 2008 Kanskje det? Må jeg innrømme at jeg ikke hadde tenkt på engang. Nå tror jeg faktisk det ble stille der inne. JIPPI:) Da kan jeg snart liste meg etter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå