Anonym bruker Skrevet 12. juli 2008 #1 Skrevet 12. juli 2008 Flere som er veldig hønemødre her? Jeg er livredd for den lille, må ha kontroll på alt som skjer med han. Og da mener jeg hver minste ting.Han er 7 mnd og jeg har ennå ikke vært utenfor huset uten han. Men hvis mannen min går feks tur med han, må jeg vite akkurat hvor de gikk, om han gråt, hvor lenge, når han sovnet bla, bla, bla.Er redd for at dette kommer til å slite meg ut. Kan ikke i min villeste fantasi se for meg å sette han bort til besteforeldre, barnehage osv.Er livredd for at de ikke skal gjøre ting akkurat slik som jeg pleier.......Noen med erfaring? Vil det bli bedre?
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2008 #2 Skrevet 12. juli 2008 Jeg nok delvis slik jeg også. Er fryktelig slitsomt, og jeg håper det blir bedre etter hvert...
Gjest Skrevet 12. juli 2008 #3 Skrevet 12. juli 2008 Du vet du får bestilt en chip som du kan få montert på barnet og der følger det en skjerm som registrerer alt med barnet ditt. Gråt, feber, om han har vondt også videre....mulig dette er noe for hønemødre=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå