giggsi Skrevet 12. juli 2008 #1 Skrevet 12. juli 2008 Skrives det egentligt sånn? Ja,ja...samme det. Synes dere de er fine? Det kryr jo av folk i disse skoene. når folk har dem til skjørt altså,da er vel grensa for eleganse oversteget.
EnLitenPrins Skrevet 12. juli 2008 #2 Skrevet 12. juli 2008 Synest ikke dem er så pene, men gud så deilige å gå i da:) Kjøpte dem når jeg begynte og jobbe i barneage, hadde ikke greid meg uten! Hehe, jeg brukte faktisk mine til skjørt i syden !
Mamsen87 :) Skrevet 12. juli 2008 #3 Skrevet 12. juli 2008 Crocs er det vel, etter hva jeg husker.. Både jeg og mini har de, men de er langt fra fine! ;o) Og bruke det til skjørt?! Haha, neei!
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 12. juli 2008 #4 Skrevet 12. juli 2008 Stygge som juling, men gode og gå i:) bruker de hjemme eller på stranden:) Hele familien har hehe:)
Gjest Skrevet 12. juli 2008 #5 Skrevet 12. juli 2008 må være blandt det styggeste fottøyet som finnes,men jaggu er de go og gå i.. =) men kan være litt elektrisk av seg,så man gnistrer lett når man har de på seg..
SunRoad. Skrevet 12. juli 2008 #6 Skrevet 12. juli 2008 Jeg har to par Crocs, de mest vanlige også noen som er litt mere ballerina (sjekk ut linken) De er sinnsykt gode å gå i, og pluss at de ser mye MYE penere ut http://www.taylorshoes.com/p-333-malindi.aspx
snartmammapåny Skrevet 12. juli 2008 #7 Skrevet 12. juli 2008 Bruker de i hagen og ute på plattingen her hjemme. Skal jeg ut blant folk så skifter jeg til noen andre sko. De finnes ikke fine da, men helt ok som hjemme sko. Kosebokse og crocs. Går heller ikke i kosebuksa ute blant folk jeg da... Men noen går jo i kosebuksa ute blant folk og da.. . I mine øyne er crocs skones kosebukse, noe som ikke er egnet å ha på seg i sosiale sammenhenger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå