Bring_it_on!!:)) Skrevet 12. juli 2008 #1 Skrevet 12. juli 2008 Jeg sa at jeg skulle ringe legen til mandag for og få han til og vurdere og han kanskje kan fjerne kulen på puppen.. Mannen min ser rart på meg.. Kul i brystet?!?! Ja sier jeg.. Har du ikke merket eller sett den?? Nei det hadde han ikke..: Sa da at den har jeg jo hatt i mange mnd .., men trodde at den skulle forsvinne.. Mannen ble en smule sinna og sa ironisk at nei for guds skyld ikke dra til legen tidligere.. Det er jo ikke noe særlig med kreft i din familie.. Stakars.., han ble bekymret han nå.. Og bare grøss når han fikk kjenne på kulen.. Selvom jeg er 99.8 % sikker på at det bare er fettkul eller noe annet som har kapslet seg inn..
Gjest Skrevet 12. juli 2008 #3 Skrevet 12. juli 2008 Var redd og litt sint min også over at jeg ikke dro med en gang...heldigvis var det jo ingenting og som oftes så er det jo heller ikke noe farlig. Uansett så skal det jo sjekkes skikkelig opp...sånn i aller tilfelle.
Bring_it_on!!:)) Skrevet 12. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. juli 2008 Jeg skjønner han jo selvfølgelig.. Men trodde helt seriøst han visste om kulen.. Han har jo på en måte iløpet av de siste mnd tatt meg et par ganger på puppen .. hehe.. Og kulen er ikke akkurat liten og usynlig ved det blotte øyet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå