Nenoda + et lite under i magen Skrevet 12. juli 2008 #1 Skrevet 12. juli 2008 Skal på hytta til svigers i morra... er 5 +4 og sinnsykt morrakvalm. Det er ikke innlagt vann der engang! Aner for det første ikke hvor jeg skal spy og hvordan i all verden vi skal klare å holde dette hemmelig. Litt suspekt å være kvalm mellom 8 og 12 hver dag... Og så i tillegg ikke drikke vin som jeg pleier :S Mannen min syns ikke det gjør noe om de får vite det, men det gjør jeg! Vil iallefall vente til vi har vært på første UL i uke 8 Gode råd mottas med takk
bestemt oss:) *mamma* Skrevet 12. juli 2008 #2 Skrevet 12. juli 2008 Du får prøve å kjøpe deg seaband og ha en pakke kjeks ved siden av deg i senga. Så sover du lenge:) Må du spy, så fiks en spypose:) Jeg fortalte det til mine foreldre med en gang etter test. Sa det personlig:) Mamman til sambo vet det ikke enda, fordi vi vil fortelle det face to face:) Reaksjonene er så morsom:) Lykke til;)
småsmurf Skrevet 13. juli 2008 #3 Skrevet 13. juli 2008 Jeg hadde nå bare fortalt det, mye enklere. Skulle det gå galt, så får de heller tåle det og! De blir sikkert kjempeglade. Fortalte det til moren min og svigerforeldrene dagen vi testa, svigermor ble så glad at hun gråt=)
Magstar Skrevet 13. juli 2008 #4 Skrevet 13. juli 2008 Jeg ville også fortalt det, da vil de sikkert stelle og dulle med deg. Bedre å være på tur som "prinsesse" enn å måtte være dårlig for deg selv. Lykke til : )
bestemt oss:) *mamma* Skrevet 13. juli 2008 #5 Skrevet 13. juli 2008 enig:) Fortell det du.. Mange som ikek fortelelr det til noen, for det er fare for abort. Men når du forteller det, og evt aborterer, så vil du legge merke til at det er mange av de nærmeste rundt deg som har opplevd det samme. Du kan oppleve mye mer støtte av dine svigerforeldre om du forteller det:) Uansett om du skulle miste eller ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå