Ida86 Skrevet 12. juli 2008 #1 Skrevet 12. juli 2008 Har IKM i dag, men ingen mens.. Tok en test i dag tidlig, og den var negativ.. Er muligheten der fortsatt for at jeg kan være gravid? noen som har testet pos etter IKM? hvor lenge?
FrkFrik++ Skrevet 12. juli 2008 #3 Skrevet 12. juli 2008 Jeg hadde ikm 4juli...fortsatt ingen mens... Har de samme gravidsymptomene som forrige gang jeg var gravid, testet jeg pos 4 dager før ikm, men nå får jeg bare negative tester... Skjønner ikke dette jeg. Kanskje vi produserer hcg sent?! Ta en test om ett par dager med morgenurin, kanskje den slår ut pos da;) hvis ikke, ta deg en tur til legen og ta blodprøve (det skal jeg på mandag).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå