Gå til innhold

Hvorfor blør jeg??? ( sorry detaljer)

Anbefalte innlegg

Skrevet

For 2 dager siden så blødde jeg kanskje en dråpe blod.. Ikke så jeg så at det var blod.., men så at utfloden på en måte var "rosafarget"

Ikke noe i går.. Men i dag så var utfloden på en måte en gang brunaktig, men igjen ikke noe friskt blod.. Ikke noe mer en det..

Venter ikke mensen før 18 Juli ca.. Hadde første dag av siste mens 20 Juni..

Noen som har opplevd dette?? Kan det være at mensen plutselig kommer veldig tidlig??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan være sånn festeblødning? vet ikke om dere prøver å bli gravide, men husker jeg haddet minimalt med blod ca en uke før positiv test... littegrann liksom...

Skrevet

Prøver og prøver. Vi prøvde i det minste.. hehe.. Har ikke brukt prevansjon på mange år.. , men skal mye til for at jeg skal bli gravid tror jeg.. Så prøver og ikke tenke så mye på det... =)

Har tenkt om det kan være festeblødning.. Er ganske så merkelig.. Kan ikke huske og ha hatt noe sånt før.. Mensen kan være noe ustabil.., men da gjerne lengre syklus en normalt.. Men pitteliten blødning midt i syklusen nesten har jeg ikke hatt som jeg kan huske..

Skrevet

Og du bruker ikke p-piller? Jeg har blødd et par dråper om jeg har glemt pilla en kveld, og tatt to neste kveld...

Skrevet

Ikke brukt noe form for prevansjon på 6 år jeg .. =)

Skrevet

hm... gi det en uke så prøver du bare en test... men kan jo og være at eggløsning eller noe kom tidligere.. av og til skjer det sånne krumspring.. :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...