Gå til innhold

hvor tidlig kom magen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er 12+1 i dag, å magen buler litt ut. er ikke så mange som vet at jeg er gravid, kan tenke jeg ser ut som jeg bare har lagt på meg 4-5 kg bare på magen, lubben altså hehe. har vanligvis helt flat mage om morgenen, men ikke nå lenger. så må liksom bestemme meg for om jeg skal prøve å skjule eller holde inne "fedmen" eller bare slippe den helt løs, huff hehe :) gleder meg enormt til det blir en mer jevn liten kul, så det er mer tydelig hva som er på gang :) flere som kjenner seg igjen? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Denne gongen kom magen nesten med ein gong eg vart gravid. Trur kroppen kjende att kva som skjedde frå sist gong, og berre gjorde seg klar.

Skrevet

Er 12+2 og magen har begynt å vokse litt... Har kun lagt på med 0.5 kg, men ser ut som om jeg har fått 3 kg ekstra på magen allerede. Gleder meg til folk kan se at det er en babymage og ikke bare fett! Når jeg ligger på ryggen kan jeg kjenne at magen begynner å bli rund og den er ganske hard. Merker det best om morgenen.

Skrevet

har antydning til en kul og man kan vel se det om jeg går i de rette klærne :-) er 13+3 i dag og har til nå kun lagt på meg 3 kg! er andregangs og magen har kommet litt tidligere denne gangen :-)

Skrevet

Jeg trodde jeg fikk mage rundt 10- 13 uke, men det var bare luft.. Når jeg kom til uke 14 så blei magen helt flat igjen. Nå er jeg 17+3 og nå begynner det å komme en liten kul her.. Gleder meg til det kommer en "ordentlig" kul! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...