Attpåklatten :-)™ Skrevet 12. juli 2008 #1 Skrevet 12. juli 2008 Hvordan går det med deg? Må jo høre før jeg reiser til sørlandet:-) Nå skal jeg hive meg rundt og begynne å pakke litt tenkte jeg. Sambo er på jobb og store jentene på farta. Lille rosa ligger og sover sin søteste søvn og da får jeg jo litt tid til å finne frem varme klær og badetøy, regntøy og redningsvest:-) I morgen farter vi avgårde for å ha noen koselige feriedager med dibbefamilier på sørlandet og innta Dyreparken for å titte på nye løveunger:-) Det blir hyggelig!!! Så er det jo ikke lenge igjen til dibbefest i Oslo:-) Ha en fin uke som kommer!
♥Snulder Skrevet 12. juli 2008 #2 Skrevet 12. juli 2008 Håper det står greit til med deg MSB!!! Her ordnes det også før avreise sørover:=) Håper på finvær... så ullundertøyet får lov til å være hjemme! Bilen er lastet opp til randen.... skulle nesten tro at vi blir borte en mnd eller to;=)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 12. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. juli 2008 Hihihi, og tenk da du.....jeg har ikke begynt ennå......fniiiis.........ble sittende og se film istedet jeg. Men har blitt proff når det gjelder pakking, så da tar vi et røsk i morgen tidlig......har jo goooood tid. Og siden bilen til Snulder er fylt til randen, så har vel hun med det jeg skulle finne på og glemme;-D Fniiiis...............;-D
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 13. juli 2008 #4 Skrevet 13. juli 2008 Hei og god morgen! For alt jeg vet så er dere vel på tur nedover nå) Neida, her går alt sin vante gang....... Smertene er veldig tilstede.... Og sånn går nu dagan:o) Jeg skal på utredning allerede den 5. aug. Ble litt forundret over at ventetiden ikke var lengere... Ellers må jeg bare legge til at jeg er sliten, dette tapper det lille som som er av energi. Så en spa-weekend frister veldig nå) God tur til den ene og den andre, hils Kaptein Sabeltann fra Knerten. Så blir det nok en tur på oss dit også, litt senere og med mindre vondt. Kos dere og hils til dibbe-damer fra øst og vest, nord og sør:-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå