baby støv Skrevet 12. juli 2008 #1 Skrevet 12. juli 2008 kan du hjep meg? har veldi uastabil syklus,ser du når jeg får min EL? jeg er så fortvila,har vært prøver i over 14 mnd. 191178
0406 Skrevet 12. juli 2008 #4 Skrevet 12. juli 2008 Hmm får opp 28 og 29 juli. Har du prøvd eggløsningstester og Wild yam? Vil anbefale deg det for kan være at fasen mellom eggløsning og nr du får mens er for kort.
baby støv Skrevet 13. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 13. juli 2008 jeg har prøvd cb fertilitets monitor i 3mnd uten å finne noe. så nå skal jeg prøve billi EL strimmler denne gangen. jeg har startet på kost tilskudde femal,de sier det skal hjelpe. de sier jo at wild yamen må brukes bare etter EL. vet ikke jeg nei. kan jeg gå på wild yam hele tiden? får du opp noe graviditet på meg da?
baby støv Skrevet 15. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 15. juli 2008 har det noe å si når man starter på wild yam da?
0406 Skrevet 15. juli 2008 #8 Skrevet 15. juli 2008 Hei! Wild yam bør du bare bruke når du veit du har hadt eggløsning og i 14 dager etter det. Wild yam hjalp meg for jeg hadde veldig lange sykluser men eggløsning var desverre mellom 7-10 dager før jeg fikk mens så når jeg begynte med disse ble jeg gravid veldig raskt. Får opp at du mest sansynlig blir gravid denne gangen eller i september mnd. Begge mnd slår inn.
baby støv Skrevet 16. juli 2008 Forfatter #9 Skrevet 16. juli 2008 hei,måtte bare si det. jeg fikk positiv EL test i går og i dag. jeg er så overlykkeli. tusen takk for at du tok deg tid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå