Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har ikea-madrass til sprinkelseng? Hvilken har dere valgt, og er dere fornøyd med den? Hvilken er best?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi kjøpte madrass på IKEA.

Heter Sultan et-eller-annet, husker ikke helt.

Den kostet rundt 500 :

Har ikke fått begynt å bruke den enda, for Prinsessen har bestemt

seg for å ta det med ro i magen.

Men den virker veldig god og solid, så jeg tror det var et godt kjøp.

Skrevet

Har også den ;-)

Men akkurat som jds24 har den ikke blitt tatt i bruk ennå, venter på madamen i magen (som forøvrig har bedre madrass enn meg virker det som..).

Skrevet

Er den fast eller myk?

Skrevet

Synes det er litt vanskelig å si :0)

Jeg mener den er ganske fast, men ikke steinhard.

Det skal nok en del til for å synke i den.

Skrevet

Har den til lillegutt på 2 år, med overmadrass. Synes den er helt grei, men valgte heller å gå fra en dry-baby madrass fra babyshop til snuppa. Den kjentes MYE bedre ut og koster ikke all verdens mer. De har godt utvalg av gode madrasser til en grei penge på både barnas hus og babyshop.

Synes den fra Ikea kjennes så hard ut, ikke at lillegutt har klagd. Han har nå ligget på den madrassen i 2 år : )

Skrevet

Så da velger du å ikke bruke om igjen madrassen Crow? Jeg er så usikker om jeg skal kjøpe ny eller ikke...

Men til HI - jeg har kjøpt Sultan drømmer eller noe sånt til vesla på 2,5 år som nettop har fått seg ny seng. Med overmadrass. Synes den virker bra.

Skrevet

Ja, velger å ikke bruke den om igjen.

Skulle uansett bytte siden det har vært noen uhell gjennom overmadrassen, og når jeg kjente på baby-dry så kunne jeg ikke skjønne at vi valgte den fra ikea sist.

Kjøpte samme merke madrass til voksesenga hans (madrass fulgte med senga), den virker mye bedre enn den som vi kjøpte til sprinkelsenga, den er også med overmadrass.

Uansett, så er det jo en grei madrass. Som sagt så har ikke lillegutt klagd på den. Han vil jo ikke bytte fra sprinkelseng til voksesenga så madrassen kan ikke være alt for ille heller.....hehe

Skrevet

Jeg kjøpte en dyr madrass forrige gang - 1100 kr tror jeg på Barneverden. Og den er jo like fin hvis jeg bare vasker overtrekket - har ikke hatt uhell i den, så synes kanskje det er litt drøyt å kjøpe ny, men samtidig vil jeg jo ikke risikere noe.... Vi får se hva vi gjør.

Skrevet

Hvis du er usikker så kan du jo eventuelt bare kjøpe en ny overmadrass til den gamle madrassen ? Tror jeg ville gjort det.

Skrevet

The Crow:

er det den fibermadrassen du har prøvd, eller den som heter kun overmadrass? Trenger man overmadrass til fibermadrassen eller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...