Bassen&Spira <3 Skrevet 12. juli 2008 #1 Skrevet 12. juli 2008 Når sa dere til familie/venner at dere er gravide???? Etter tatt test?? Eller etter dere har sett det selv på ultralyd?
bestemt oss:) *mamma* Skrevet 12. juli 2008 #2 Skrevet 12. juli 2008 Vi sa det til mi ne foreldre samme uka som vi testa positivt. Dette fordi det var størst mulighet for å si det face to face:) Vennene rangerer vi litt:P hehe.. noen vet det, mange ikke. Vil vente til 3 mnd. Mamman til sambo vet det ikke enda, fordi vi vil si det personlig til henne. Har sett så mange reaksjoner, så vil si det personlig til de nærmeste i familien og vennene våre:)
småsmurf Skrevet 12. juli 2008 #3 Skrevet 12. juli 2008 Sa det til moren min og hans foreldre samme dagen vi testet positivt..
Bassen&Spira <3 Skrevet 12. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. juli 2008 okei.. hvor langt er dere på vei da??? Uff syntes det er vanskeli å innse at jeg har en liten en inni der.. tror jeg er en plass mellom 8 og 12 uker, legen mente 12, men mensen min har vært så uregelmessig så jeg syntes det er vanskeli å si=/ kjedelig å vente på den endelige bekreftelsen.. har fått time hos gynekolog om over en måned.. syntes det var leeenge å vente!! Når kunne dere kjenne noe på magen??
smilan Skrevet 12. juli 2008 #5 Skrevet 12. juli 2008 sadet med en gang til de nærmeste.. Klarte ikke holde meg å det hadde jeg ikke trodd jeg hadde klart heler...
lulu81 <3 på overtid<3 Skrevet 13. juli 2008 #6 Skrevet 13. juli 2008 jeg har så lyst til å si det til mamma, for hun er syk å skal reise bort på behandling nå....siste sjangse til å si det til henne face to face....syns det er dumt å ringe med slike beskjeder...hva syns dere?? er 7+1
Sol + spire Skrevet 13. juli 2008 #7 Skrevet 13. juli 2008 Si det til henne før hun drar..Tenk deg så fint hun får det på behandling da=) Jeg sa det til mamma rett etter at testen var positiv...=) Noen må en jo dele gleden med. Og det er viktig at noen få vet det i tilfelle noe skjer. Da er det greit å ha noen å snakke med også.
småsmurf Skrevet 13. juli 2008 #8 Skrevet 13. juli 2008 Jeg er 10+1 idag. Fortalte det når jeg var 4+2 eller noe sånt. Kjenner inenting på magen, men jeg er vel korter på vei enn du uansett=)
hope<3<3 Skrevet 13. juli 2008 #9 Skrevet 13. juli 2008 Jeg skal fortelle det når jeg er 12 uker=) jeg er 11+ 4 i dag Så det nærmer seg veldig=)
Maysan81<3+gutta<3 Skrevet 14. juli 2008 #10 Skrevet 14. juli 2008 Fortalte det til familiene våres da vi var 5 uker. Noen venner veit om det, og sjefen min. Jeg har så lyst til å si det til HELE VERDEN;)...men ting kan jo fortsatt skje. Er i uke 6+0 i dag. Jeg tok beskjeden til familiene over tlf....fordi vi har flyttet til Stavanger og alle våre nærmeste bor på Hamar...De kom nesten ut av telefonen.
lille H Skrevet 14. juli 2008 #11 Skrevet 14. juli 2008 mamma og pappa var påbesøk hos oss når jeg var 6 uker på vei så da sa vi det til de ville ikke ta det på tlf. Sjefen min fikk vite det når jeg var 7 uker på vei pga sykemelding. Hans forelder og brod med famillie fikk vite det nå i helgen vi er nå i sulten av 9 uke. Jeg skal hjem tl Bergen denne uken skal da si det til farmor og farfar og søstra mi. Kalarer ikke å holde det lenger.
superglad!! Skrevet 14. juli 2008 #12 Skrevet 14. juli 2008 Har kun sagt det til min beste venninne som også er gravid, da jeg var i uke 5+4. Og min lillesøster da hun reiste vekk for hele sommeren(og ikke er der når jeg skal fortelle resten av mine nærmste det) i uke 7+3. Vi skal på UL i uke 11+5 og gleder oss veldig til å fortelle det til resten av de vi er glad i da. (så lenge alt er ok)For da er både min familie og hans familie sammen på sommerferi:)! Bare to uker igjen!!!
Smusse Skrevet 14. juli 2008 #13 Skrevet 14. juli 2008 Vi ble nødt til å si det til foreldrene til mannen min, søstra hans og 2 nære søskebarn av han. Av grunner der det rett og slett ikke kunne skjules. Var da 5+3. Alle ble glade så det var bare kjempekoselig å si det:) Resten av familien skal vi si det til når vi har kommet lenger ut i 1.trimester. Er 5+6 i dag. Men vet ikke om vi klarer å vente til 12 uke da. Får se Ellers har den beste venninnen min fått vite det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå