Gå til innhold

NÅR ????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når sa dere til familie/venner at dere er gravide???? Etter tatt test?? Eller etter dere har sett det selv på ultralyd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi sa det til mi ne foreldre samme uka som vi testa positivt. Dette fordi det var størst mulighet for å si det face to face:) Vennene rangerer vi litt:P hehe.. noen vet det, mange ikke. Vil vente til 3 mnd.

Mamman til sambo vet det ikke enda, fordi vi vil si det personlig til henne. Har sett så mange reaksjoner, så vil si det personlig til de nærmeste i familien og vennene våre:)

Skrevet

Sa det til moren min og hans foreldre samme dagen vi testet positivt..

Skrevet

okei.. hvor langt er dere på vei da??? Uff syntes det er vanskeli å innse at jeg har en liten en inni der.. tror jeg er en plass mellom 8 og 12 uker, legen mente 12, men mensen min har vært så uregelmessig så jeg syntes det er vanskeli å si=/ kjedelig å vente på den endelige bekreftelsen.. har fått time hos gynekolog om over en måned.. syntes det var leeenge å vente!! Når kunne dere kjenne noe på magen??

Skrevet

sadet med en gang til de nærmeste..

Klarte ikke holde meg å det hadde jeg ikke trodd jeg hadde klart heler...

Skrevet

jeg har så lyst til å si det til mamma, for hun er syk å skal reise bort på behandling nå....siste sjangse til å si det til henne face to face....syns det er dumt å ringe med slike beskjeder...hva syns dere?? er 7+1

Skrevet

Si det til henne før hun drar..Tenk deg så fint hun får det på behandling da=) Jeg sa det til mamma rett etter at testen var positiv...=) Noen må en jo dele gleden med. Og det er viktig at noen få vet det i tilfelle noe skjer. Da er det greit å ha noen å snakke med også.

Skrevet

Jeg er 10+1 idag. Fortalte det når jeg var 4+2 eller noe sånt. Kjenner inenting på magen, men jeg er vel korter på vei enn du uansett=)

Skrevet

Jeg skal fortelle det når jeg er 12 uker=) jeg er 11+ 4 i dag :) Så det nærmer seg veldig=)

Skrevet

Fortalte det til familiene våres da vi var 5 uker.

Noen venner veit om det, og sjefen min.

Jeg har så lyst til å si det til HELE VERDEN;)...men ting kan jo fortsatt skje. Er i uke 6+0 i dag.

Jeg tok beskjeden til familiene over tlf....fordi vi har flyttet til Stavanger og alle våre nærmeste bor på Hamar...De kom nesten ut av telefonen.

Skrevet

mamma og pappa var påbesøk hos oss når jeg var 6 uker på vei så da sa vi det til de ville ikke ta det på tlf.

Sjefen min fikk vite det når jeg var 7 uker på vei pga sykemelding.

Hans forelder og brod med famillie fikk vite det nå i helgen vi er nå i sulten av 9 uke.

Jeg skal hjem tl Bergen denne uken skal da si det til farmor og farfar og søstra mi.

Kalarer ikke å holde det lenger.

Skrevet

Har kun sagt det til min beste venninne som også er gravid, da jeg var i uke 5+4. Og min lillesøster da hun reiste vekk for hele sommeren(og ikke er der når jeg skal fortelle resten av mine nærmste det) i uke 7+3. Vi skal på UL i uke 11+5 og gleder oss veldig til å fortelle det til resten av de vi er glad i da. :) (så lenge alt er ok)For da er både min familie og hans familie sammen på sommerferi:)! Bare to uker igjen!!!

Skrevet

Vi ble nødt til å si det til foreldrene til mannen min, søstra hans og 2 nære søskebarn av han. Av grunner der det rett og slett ikke kunne skjules. Var da 5+3. Alle ble glade så det var bare kjempekoselig å si det:) Resten av familien skal vi si det til når vi har kommet lenger ut i 1.trimester. Er 5+6 i dag. Men vet ikke om vi klarer å vente til 12 uke da. Får se :)

Ellers har den beste venninnen min fått vite det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...