Gå til innhold

Kan noen forklare konseptet Paradise Hotel for meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jaaaa, jeg kjeder meg!!!!! Og jeg orker ikke å legge meg enda, så nå har jeg altså sittet og sett på Paradise Hotel, men jeg skjønner ikke helt konseptet.

Noen som vil forklare det i korte drag? Hva gjør de der? Hva vinner de? Ryker noen ut hver uke?

Jeees, håper virkelig jeg føder snart, så jeg kan skru av tv-en for godt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror egentlig ikke det er noe konsept med dette programmet.

Det er om å gjøre med mest mulig intriger,

snu ting opp ned på en eller annen måte,

stemme ut og stemme inn, sende hjem og få nye deltakere.

Helt på bærtur, men når man kjeder seg er alt lov :0)

Skrevet

Så en episode av det men skjønte ikke noe som helst poenget, så jeg dropper det i fremtiden, hehe.Mulig jeg bare er gravid og i ammetåka altså,men for et elendig program, da :)

Skrevet

Har ikke helt skjønt det, men regner med at paret som står igjen til slutt vinner noe..

Blir sendt ut en hver uke tror jeg, men det kommer jo rett som det er inn nye...

Greia er vel å skape intriger og å ha sex med flest mulig.. De danner jo par og bor sammen.

Skrevet

Det er om å gjøre å ha en partner. Den som står uten en partner etter parsermoniene må hjem.

Kommer også regelmessig inn nye, men etter en stund slutter de å sende inn nye, og det paret som står igjen til sist vinner en premie. Har ikke fått med meg hva det er eå være ennå, men det pleier å være en grei pengesum.

Viktigste inntrige: Mads har tidligere vært sammen med Marlene før showes innspilling. Det ble slutt fordi han var utro.....med Nicoline. De viste ikke at den andre skulle være med før de møttes der. Nicoline viste heller ikke om Marlene før de alle tre kom med på PH.

Bra jobb av de som driver med castingen :o)

For å gjøre det enda bedre var Trine som var en av to nykommere også ei han hadde holdt på med sammtidig som med de to. ha ha.

Diana ble også overasket av eksen der, men han ble sendt hjem som nr. 1.

Skrevet

Hvordan er det i det heletatt mulig? Altså; å rote rundt i fortida til de påmeldte deltakerne for å finne x-er og elskerinner, uten at deltakeren får vite noe? Og så har castingen drevet og overtalt nettverket til den aktuelle deltakeren, om å bli med i showet?

Høres syyykt ut, eventuelt IKKE EKTE.

Jaja, får håpe jeg slipper å kjede meg i så stor grad i framtida, at jeg må sette meg ned og se en ny episode. Men det hørtes jo nesten så skrudd ut at det hadde vært gøy å se det en gang til da...

Og vips er jeg i fella, akkurat som produsentene vil! Haha, så latterlig forutsigbar jeg er... :-D

Skrevet

Nei, jeg vet ikke jeg, castingfolkene har gjort en strålende jobb.

Ba nok om refferanser fra venner under intervjuene, det er vanlig og så har de skravlet litt mye da, he he.

Men ja det er så skrudd at det er gøy. Jeg er hekta og da ble mannen det også, he he.

Dessverre er det ikke sending på søndager, men imorgen er det på igjen i 6 dager :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...