Gå til innhold

Burde jeg egentlig få en time hos legen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært forkjøla i tre uker, stygg hoste som sitter dypt. Hosten hadde jeg tidligere i vår, da varte den i en mnd. Legen kalte det lungebetennelse og ga meg apocillin. Men hosten ga seg ikke da, og siden jeg er gravid kunne jeg ikke få noe annet. Men tilslutt forsvant den.

Men siden jeg ble forkjølet for tre uker siden har hosten kommet tilbake. Og de siste to ukene har jeg hatt sånn trykk i nesen, vært mye tett. Men om kveldene blir det sånt trykk at det er vond, sitter nå å har vondt i hele området rett under øynene, vondt i hodet og i tennene(gommene over)... og kjennes tett i pannen under...

men har ikke feber eller noe... har tatt to paracet for 3 kvarter siden, men føler ikke noe bedring... Det har vært sånn lenge nå syns jeg, men noen kvelder er det litt bedring også er det like ille igjen neste kveld..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som en bihulebetennelse.. er det vondt når du bøyer hodet fremover mellom knærne?

Siden du ikke kan bruke nesespray (kanskje saltvannsdråper?), så anbefaler jeg deg å ta en skikkelig gjennomskylling med saltvann. Du koker opp (husker ikke mengden, men du finner den nok på nettet) saltvann, venter til det er lunkent/kaldt og drar opp ene nesehulen og ut den andre. Behagelig.. NEI.. men virkelig verdt det.

Lykke til... eventuelt ringer du legen :)

Skrevet

Ja gjør vondt når jeg bøyer meg. Jeg HAR faktisk brukt nesespray, det står at gravide kan bruke de, men prøver å holde det til et minimum. Men er vondt selv om neseborene er åpne... og jeg burde ha en pause med nesespray nå tror jeg...........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...