Gå til innhold

Sparkebukse, med eller uten fot?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte jeg skulle handle litt på nøstebarn siden jeg får en vinterbaby.

Men hva er best av sparkebukse, med eller uten fot?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg vet ikke ang nøstebarn, men vet av erfaring av vanlige sparkebukser at de med fot kan bli fortere for små fordi de blir fort småe i fotene.

Så jeg hadde valgt uten siden du skal handle på nøstebarn, så er du sikker på de varer lengre :)

Skrevet

Takk for svar :) Da velger jeg uten fot så de holder lengre.

Skrevet

UTEN fot!! Synes jeg er best iallefall.. Har opplevd med alle mine tre, at når du bruker bukser med fot, så sparker de foten ut av buksefoten, slik at foten kommer over buksefoten...

Hm...lurer på om noen skjønte hva jeg mente, hehe....

Skrevet

Jeg likte uten fot best til nr 1 fordi han sparket beina ut av føttene.

Til nr 2 likte jeg best med fot fordi leggene var så kraftige at det var vanskelig å finne strømper som passet uten å lage merker....

Hadde med nr 2 heller ikke problemet at hun spaket beina ut av føttene...

Skrevet

Glemte å si at med nr 2 så var det ikke noe problem at de ble for korte i beina, de ble forsmå da de ble for korte i ryggen og det strammet i skrittet/skuldrene.

Altså veldig vanskelig å si på forhånd

Skrevet

Vil bare si at klærne på nøstebarn stinket så mye sau at de ble så og si liggende ubrukt. Kjøpte forresten en sparkebukse i str. 62/68 med fot, og den var ikke passelig før jenta var 9 mnd. veldig stor i størrelsen.

Skrevet

Hadde nok kjøpt uten fot ja, da kan den brukes når den er både litt for liten og litt for stor.

Skrevet

litt for stor kan med fot også brukes, om man bare tar på et bar strømper..

Gutsbestebarn......rart å se deg igjen her inne....jeg var her sist du var her...tror vi er fra samme plass.....men jeg er bare på gjestevisitt, er ikke gravid igjen....

Lykke til med nr 2....

hilsen fra tidligere "Rose -snart 2 barnsmor"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...