Mamma+2 Skrevet 12. juli 2008 #1 Skrevet 12. juli 2008 Her sitter jeg uten at det er kommet inn noe bidrag- privat avtale og det bruker stort sett gå greit med betaling- men ikke denne gangen.- han har ikke betalt og nå er han dratt på 2 uker ferie til Syden.....merker jeg blir så lei.....for det går rundt her...men han vet jeg er uføretrygdet og for meg er 2090.- endel penger...... Bare et sukk....
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2008 #2 Skrevet 12. juli 2008 Hvorfor skal nå det være greit, da? Ta det gjennom NAV, så slipper du dette. Da får du i det minste forskuddsbidrag, dersom han ikke betaler når han skal. Drit i om han blir forbannet for det, du har all rett til å bli forbannet NÅ.
jegvilogsåhaettnyttnickidag! Skrevet 13. juli 2008 #3 Skrevet 13. juli 2008 Selv ved privat avtale kan du ta innkrevinga via NAV, dere slipper da gebyr ;-) men du får forskudd dersom du fyller vilkårene for det ! ( avh av inntekten din) og noen følger opp innkrevinga/gjelda til bf ! Ingen grunn til å ikke ta innkrevinga via dem selv ved privat avtale !! Det er pengene til ungen !! Ta med deg kopi av den private avtalen til NAV så ordner de resten !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå