Gå til innhold

noen som har vært i Maspalomas, Gran Canaria???

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvilket hotell lå dere på?

Hvordan er plassen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter.......

Skrevet

Hei.

Jeg var der i 2005, husker ikke hva hotellet het, men det lå 10 min fra stranden.

Selve plassen likte jeg veldig godt, det sises at det er et veldig party sted, men det la ikke jeg særlig merke til ettersom jeg aldri var ute på natten:)

Stranden er nydelig:)

Skrevet

Ja, var der nå i januar. men koselig sted.

Blåste noe helt voldsomt! Ligger helt ubeskyttet så vær og vind har fri flyt.

Vi bodde i leilighet gjennom ticket. El Oasis mener jeg det het. HVIS du skal bo der så er det VELDIG forskjell på leilighetene. Vi byttet nemlig leilighet, slik fant vi ut det. Beste er å bo mot bassenget :) (vi bodde på andre siden og der holder vaktmestrene til, og de tar IKKE hensyn til at folk er på ferie og vil ha litt privatliv, og fred og ro...)

Skrevet

Bodde på Dunas Maspalomas, reiste med startour.

Var lange avstander å gå, men det passet igrun meg veldig bra;) hehe Jeg liker å gå.

Ikke så veldig pent område egentlig. Gamle hovudveier som gikk i kryss og tvers som ikke var i bruk lenger.Så litt merkelig ut. De hadde liksom bare bygget de nye veiene over de gamle, uten å laget det fint til..

Gikk en del ned til havet da og en handlegate som var langs strandpromenaden (ca 15min å gå). Der var pent laget til, en del eksklusive restauranter og pene merkebutikker.

Helt ok sted. Kunne godt reist dit igjen jeg. Veldig fornøyd med hotellet:), Vi var mest på hotellet da, så det var igrun det viktigeste for vår del;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...