Gjest Skrevet 12. juli 2008 #1 Skrevet 12. juli 2008 Får ein tilbakemelding frå nav når søknadar har blitt behandla? Har nyleg levert søknad om eingongsstønad, vil eg bli kontakta av NAV når dei har sett på søknaden eller om der evt manglar noko? Eller vil pengane berre bli overført?
mamman-til-madeleine Skrevet 12. juli 2008 #2 Skrevet 12. juli 2008 De er pliktig til å gi deg skriftlig beskjed.
Gjest Skrevet 12. juli 2008 #3 Skrevet 12. juli 2008 Veit du om det tek lang tid frå ein leverar søknaden til ein får svar? Dagar veker? Har haurt snakk om at dei kan vere litt treige og slikt... Ho som hjalp meg å fylle ut skjemaet skreiv ein lapp og hengde på, om at eg gjerne ville ha pengane utbetalt så fort som muleg. Muleg det hjelper på?
mamman-til-madeleine Skrevet 12. juli 2008 #4 Skrevet 12. juli 2008 Har absolutt ingen tiltro til NAV, da jeg har sloss med de i evigheter. Men det virker som det varierer veldig fra sted til sted, så det er vanskelig å si. Tror de opererer med en max behandlingsfrist på 3 mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå