Gå til innhold

Noen som har vært på Ixia her (Rhodos)?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er det der? Er det langt til Rhodos sentrum og alle disse motebutikkene?

Noe man MÅ få med seg og er det noe man bør styre unna?

Noen Restauranter og anbefale? Eller shoppingtips?

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

5 min i taxi til sentrum. Mote butikkene ligger litt spredt rundt men sentrum er lite så ikke noe problem å finne.

Gammle byen i rhodos by er et must. Ellers er korset i trianda pent, 5 min i mottsatt retning enn rhodos by.

7,5 wonders og ehh...pokker, helt glemt hva den heter, svensk eid resturant... skriker ut når jeg kommer på.!

Lindos på andre siden av øyen er også flott, men veldig varmt der. Kalles den hvite byen, veldig pent.

God tur :)

Skrevet

hei

Har vært i ixia 2 ganger og vi skal nå igjen i august. Vi bode på en stor og fint hotel, og der skal vi nå igjen :-)

Det finnes en del restaurant i område, alle er ganske bra, bare hold deg lang vekk fra kina restaurant...

Når det gjelder shopping må du nok til den gamle byen og de områder utenfor, det er mangen butikker å velge i mellom men det er ikke billig. Det er ca 15 min å kjøre ditt.

Lykke til og koss dere...

Skrevet

15 min??

ikke billig??

områder utenfor?

ikke kina resturanter?

haha, har vi vært samme sted ;)

Skrevet

TAKK for svar:)) nå ble jeg glad:D:D

Hvordan er markedet i gamlebyen? Bare jall eller kan man finne noen fine (fake antar jeg) kupp der også?

Gleder meg jeg, håper det er like fint som jeg forestiller meg det er:D

Hvordan butikker er det i Rhodos egentlig? Bare Armani, ralph lauren o.l eller er det andre også? Og hvordan er prisene på motebutikkene i motsettning til her hjemme?

(ja jeg har shopping dilla hihi, spesielt i utlandet:D)

Hva er galt med kinan da? hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...