Gå til innhold

dere som ga/gir flaske... hvilke flasker brukte du??

Anbefalte innlegg

Skrevet

her vil han kun ha avent sine...=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

samme her:)

Skrevet

Begynte med avent, men de lakk så mye.. Så jeg bytta til mange forskjellige billige flasker, det holdt tett! De beste var noen jeg fant som kosta 10kr :o) Avent flaskene havna i søpla..

Skrevet

Vi brukte DR.Browns.Er vel ingen som slår disse flaskene ang luft osv.

Skrevet

Kun Aventflaskene, men bare Mam-smokkene ;o)

hehe

Skrevet

Mam og avent med mam smukk

Skrevet

Vi bruker avent, mam, sano og dr. brown, og lillegutt liker dem alle sammen :-)

Skrevet

Bruker avent sine

Skrevet

Brukte først Avent sine med MAM-smukker. Gikk etterhvert over til MAM-flaskene også. Veldig fornøyd med dem, men de krever litt tilvenning med den pakningen i bunnen og sånn.. ;)

Skrevet

Etter mye prøving av forskjellige flasker holder vi en god knapp på dr.brown sine flasker. De andre er jo omtrent dømt til å gi småen kolikk, melken rant jo rett igjennom smokken på dem. Isja!!! Men som sagt, kjempe fornøyd med dr. brown. :-D

Skrevet

Bruker bare Avent nå, han vil ikke ta noen andre. Kjøpte de først da det var 2 stykker med pumpen i Avent jeg kjøpte.

Har også prøvd mam flaskene, men var jo en hekkans mye deler og vaske og montere på. Har også en Unique flaske fra Cubus som jeg skulle bruke til vann, men han liker ikke tutten på den lenger. Så nå er den degradert til å oppbevare vannmed malt i kjøleskapet.

Skrevet

NUK flaser og smokk... Men smokkene passet til de flaskene er får kjøpt på COOP, så det ble noen sånne flasker også... De tynne flaskene til NUK vel å merke.

Syns Avent var tykke og klumpete å holde på....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...