Alba44 Skrevet 12. juli 2008 #1 Skrevet 12. juli 2008 Dekke seg til fra topp til tå og hakke løs? Har en sterk mistanke om at det er et vepsebol i boden vår. Skal sjekke nå, men må bare manne meg opp litt :-/
Silvia Skrevet 12. juli 2008 #2 Skrevet 12. juli 2008 Har mistanke om at vi har vepsebol under bordkledninga på taket over utgangspartiet. Gidder ikke ta bort bordkledning, så vi har kjøpt et middel på plantasjen som vi skal spraye på. "Skum mot veps og uttøy" heter det... hehe.
Alba44 Skrevet 12. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. juli 2008 Hehehe...høres ut som et farlig skum :-/ Takk for tips!
Gjest Skrevet 12. juli 2008 #4 Skrevet 12. juli 2008 de har noe skikkelig effektivt på felleskjøpet..husker ikke hva det het...men hvis du spørr der så vet de hva du er ute etter...det er svært svært effektivt...de dør kjapt. Husk å gjøre det etter solnedgang når de alle er i bolet....spray vel og godt inni og rundt bolet...fjern dere så raskt....
Gjest Skrevet 12. juli 2008 #5 Skrevet 12. juli 2008 ps..dagen etter fjerner dere det....det er også effektivt mot edderkopper...spray rundt vinduer og dører....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå