Gå til innhold

Hva er ca. vanlig nypris på en vogge egentlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så store forskjeller på prisene på finn...

Tenkte jeg skulle kjøpe en "billig" en og male den selv:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har itt peiling?

Må jo være noen med vogge her:)

Skrevet

hvis du tenker på en som står på et sånt stativ,så ligger de på 1000 kr og oppover..

Skrevet

Oi, nei ikke sånn.. Hehe skulle ha skrivi det..

Sånn som står rett på gulvet.. Sånn gammaldags eller hva det kalles:)

Skrevet

her jeg bor lager de slike på en snekkerifabrikk. selger dem for 1700 kr. men da er se helt enkle uten noen utskjeringer.

Skrevet

Vi har bestillt vogge i dag. En sånn gammeldags trevugge. Lages på mål til 1300kr. :)

Skrevet

Hmm ok. fant en på finn.no til 400 kr.. Litt gul furu men skal male den alikevel.. Har sendt mail til han som selger for å få mål på den o.l...

Skrevet

En sånn som i linken over forresten.

Skrevet

Hvor er den bestilt da Kanutten?

Og jeg har sett på den trevogga på finn, men vil ha en som er dypere.. er en på finn men venter på svar på mailen min..

Skrevet

På en lokal Asvo-bedrift..

Skrevet

ååh ja.... Prøvde det jeg å, men her jeg bor har de akkurat begynt å sette opp verkstedet så de er ikke ferdig med det før i 2009.. hehe.. trenger vogga i løpet av 2 måneder jeg da:)

Skrevet

Sikker på at du vil ha dypere? Min er nok ganske lik den jeg fant på finn, og den er sånn at ungen ikke har blitt "borte" i vogga.. Liksom fordeler og ulemper med alt.. De dype voggene er jo gjerne høyere og dermed lettere å velte.. Eldste til ei venninne av meg klarte det, med lillebror i.. skulle bare hjelpe, for lillebror gråt.. Grusomt..

Skrevet

Litt seint det ja kanskje. :)

Prøvd fengsel?

På kriminalomsorgen.no kan du se produkter hos de ulike fengslene.

Skrevet

Har lyst på den liitt høyere... Tenkte jeg skulle få brukt den en stund før størsta skal ha stor seng...

Hu er 17 måneder når hu blir storesøster...

Skrevet

vi kjøpte enn nydelig vugge på fengselsutsalget til Bergen Fengsel. Den betalte vi 1300 for, og den var ubehandlet tre. Vi laserte den selv. En tilsvarende ny vugge på barnas hus ( i samme farge som vi har) kostet 2400 kroner. Eneste forskjell er at utskjæringen på kortsiden på barnas hus-vuggen er en sirkel, mens på vår er det en firkant.

Lille sjefen som sover i vuggen merker liten forskjell, vil jeg tro...

Skrevet

Hehe ja det kan jeg tenke meg.. men hvor finner man ut om de lager vogger i fengselet nær her jeg bor?

Skrevet

på bergen fengsel sin webside er det en link til fengselsutsaglet og de produktene de selger der. Om du sjekker kriminalomrosgen sine sider finner du nok en link til ditt "lokale fengsel" og kan sjekke der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...