Gå til innhold

Vil dere vite kjønnet på UL eller vil dere vente???


*Kristin25Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒskrållan*

Anbefalte innlegg

Jeg synes dette er så vanskelig... jeg er jo så nyskjerrig:) samboeren min vil absolutt ikke vite. Det er jo teit om en av oss vet og ikke den andre.... dilemma!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi vil vite det på ultralyd! Klarer ikke å vente, også er det så greit å få tid til å tenke på navn OG klær. Siden vi har en gutt fra før er det kjekt å vite om det vi har utelukkende kan brukes eller om vi må skaffe oss mere snuppete ting denne gangen......

 

Syns du skal få vinne og bestemme om dere skal vite det, det er tross alt du som bærer og kjenner. Hyggelig å vite hva man blir kjent med gjennom disse månedene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil og skal vite! Er så nysgjerrig at jeg klarer ikke vente!

 

Hadde skikkelig jentefølelse forrige gang (det ble jente) og venter på denne følelsen av hva som er i magen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi vil også vite! Greit å vite, jeg synes det er en del av forberedelsene å tenke på om man får en liten frøken eller en gutt. Og ikke minst med ting som skal kjøpes inn. Skal til undersøkelse på sykehuset den 21. aug pga en medisin jeg går på, håper på å få ultralyd da! Er 12 uker da, og kjønnet kan muligens sees da om babyen ligger "rett"(:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I 9 mnd uten å vite?? Å nei!! Heheh...er alt for nysgjerrig og spent til å la være!! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vil vite, er nysgjerrigheten selv:) Sambo vil sikkert ikke vite, kjenner jeg han rett...:) men jeg får nok viljen min:) Har følelse av at det blir gutt....jeg tror faktisk at jeg har to, vet ikke hvorfor,men det var en følelse jeg fikk med en gang jeg fant ut at jeg var gravid....må bare vente å se på UL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å jeg skal definitivt vite! Da kan man forberede seg til barnet kommer. Jaja ul kan jo vise feil, men den sjansen må man ta. Kjempegøy å vite da. Jeg fikk vite kjønn ved første svangerskap og det var så spennende. Da hadde jeg alt klart til bebisen kom i hus. Skal ikke være lett det der. Man må jo bli enige om man skal vite eller ikke:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal oxo vite !! :)))

 

D er jo så gøy med forberedelser når man vet hva man venter :)

 

Visste ikke første gang, men de to neste visste jeg. Kjempestas!!

 

Noen sier d tar bort spenningen, men der er jeg veldig uenig; d kan jo kun bli jente eller gutt, ikke så mange valg akkurat.

 

D er da hvordan h*n ser ut, personligheten, hvem h*n ligner etc som er spennende. Gleeeeeder meg !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi vil også vite hvilket kjønn det blir :) Ser ingen grunn til å ikke vite det eller å skulle holde det hemmelig for familie og venner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi vil også helt klart vite.

 

Det hadde blitt uutholdelig for oss å ikke vite! Og vi kommer til å fortelle det til alle som vil vite også! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ღgulle med lillegull i magenღ

Vi vil også vite :) *hehe* Sambo håper veldig på en gutt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...