påhanigjen79 Skrevet 12. juli 2008 #1 Skrevet 12. juli 2008 va på kontroll på sykehuset pga man trudde at det kom litt fostervann i stad når man va på toalettet, men det va det ikke. e 7 daga på overtid...så går jo bare å venter..har hatt en del kynnere hele svangerskapet men i dag har de vært mer intens og kommet ofte! tok registrering på sykehuset, alt så bra ut...hadde reg. på kynnere på over 100% ett par gang på 20 min...ikke at det sier meg så mye da! fikk JM te å sjekke om man var moden, men den gang ei så det ser ikke ut som det blir fødsel i natt heller det man lure på er det noen som har opplevd at man har vært umoden og født ikke så lenge etter sjekk..?? har overtidstime om 5 daga...spent på om det blir nokka fødsel før det, akkurat no så føles det ikke ut som det blir det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå