Gå til innhold

noen som vet el har opplevd..


Anbefalte innlegg

Skrevet

va på kontroll på sykehuset pga man trudde at det kom litt fostervann i stad når man va på toalettet, men det va det ikke.

 

e 7 daga på overtid...så går jo bare å venter..har hatt en del kynnere hele svangerskapet men i dag har de vært mer intens og kommet ofte!

 

tok registrering på sykehuset, alt så bra ut...hadde reg. på kynnere på over 100% ett par gang på 20 min...ikke at det sier meg så mye da!

 

fikk JM te å sjekke om man var moden, men den gang ei :( så det ser ikke ut som det blir fødsel i natt heller :(

 

det man lure på er det noen som har opplevd at man har vært umoden og født ikke så lenge etter sjekk..??

 

har overtidstime om 5 daga...spent på om det blir nokka fødsel før det, akkurat no så føles det ikke ut som det blir det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...