Sessa ruger igjen... Skrevet 12. juli 2008 #1 Skrevet 12. juli 2008 I og med at lillebror ikke viser noen tegn til å ville ut foreløpig så plasserte vi frøkna hos mormor og morfar og spiste lunsj på egon. Og etterpå dro vi på matine og så Narnia! Har ikke vært så flinke til å dra ut sammen bare vi to de to årene vi har vært foreldre, så var litt greit å få gjort det før vi ble tobarnsforeldre!
Alba44 Skrevet 12. juli 2008 #3 Skrevet 12. juli 2008 Høres kjempekoselig ut! Nyt resten av dagen sammen )
Gjest Skrevet 12. juli 2008 #4 Skrevet 12. juli 2008 Så koselig, da : ) Tenkte det samme her. Skal ha keisersnitt 5. august, så da skal storebror sove hos besteforeldre natt til 5. Da skal vi ut å være kjærestepar da : ) Lykke til med fødselen : )
Sessa ruger igjen... Skrevet 12. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 12. juli 2008 Ja, synes nesten den var bedre enn den første, jeg...
Sessa ruger igjen... Skrevet 12. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 12. juli 2008 Hehe, nei nå er vi lei hverandre! Mannen har flyktet opp til loftstua for å spille data (få det ut av systemet før vi blir fler) mens jeg sitter nede med dib og tv! Hehe.
Sessa ruger igjen... Skrevet 12. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 12. juli 2008 Høres ut som en fin plan! Men benytt dere av barnevakt masse før den tid også.... vi burde vært mye flinkere nå, for frøkna synes det er litt deilig å være litt vekk fra oss og i tillegg så tenker jeg at jo mer hun er sammen med besteforeldre nå, jo bedre er det i etterkant. Hun vet jo hvor kult det er hos dem, og her hjemme blir det jo kanskje ikke så gøy når det kommer en til.
Trenger hjelp!! Skrevet 12. juli 2008 #8 Skrevet 12. juli 2008 så kjekt :-) Nyt resten av kvelden og :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå