meeee Skrevet 12. juli 2008 #1 Skrevet 12. juli 2008 syns det er så mange som klager på sine kjære her..tror jeg må ha vært sinnsykt heldig som har funnet en perfekt mann...så da må jeg jo bare skryte litt av han..:-) vi har nå vært sammen i 2 år...i morgen faktisk..og ikke hatt en eneste krangel..rett og slett for de vi ikke har noe å krangle om..jeg har aldri bedt han om noen ting..jeg kan komme hjem en dag og da har han vasket hele huset..vasket klær osv...rydder uten at jeg behøver be om det..vi har ei datter på 1 år (ble grav bare 3 mnd etter vi møttes)..han er helt fantastisk ovenfor henne...steller henne,gir hun mat,tar hun med ut så jeg får slappet av..uten at jeg har bedt om det...og det fra første stund..står opp med henne i helgene..når hun sover på dagen og hun våkner,spretter han opp "nå er hun våken,jeg vil hente henne)...han har også 2 barn fra før på 5 og 6 år som er hos oss i ferier..og han er like fantastisk med dem..han er aldri på byn,og er han med venner og pilser,kommer han ALLTID hjem i normal tid..vi er ganske like sånn..så vi har en deal at vi skal oppføre oss sånn som vi vil den andre skal...og siden vi er helt like i meninger,så er det jo kjempe greit...også derfor vi slipper noe bråk tror jeg...kan med sikkerhet si at jeg har funnet min drømmemann...og snart skal vi sette i gang med nr 2..juhuuuu...:-) Må jo si at vi har en fantastisk datter også da..alltid blid og fornøyd..også vært det helt fra start..jeg kunne ikke hatt det bedre... Så det jeg lurer på,er det noen andre som også har noen solskinnshistorie og komme med?
Makko med to små gutter Skrevet 12. juli 2008 #2 Skrevet 12. juli 2008 Så flott! Min er ikke så verst han heller, men sjelden jeg kommer hjem til strøkent hus og at han har vasket klær... Men han er huslig og tar litt hver dag, og lager det meste av mat :-D -Kanskje fordi jeg er så dårlig? Vi har vært i lag i snart 11år, og venter første mann om 5uker :-)
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 15. juli 2008 #4 Skrevet 15. juli 2008 Bra tråd! Jeg har også verdens beste mann! :-D Det jeg ville si var... For noen år siden fortalte en jeg kjenner at hun hadde fått blomster av mannen sin. Vi andre ble selvfølgelig grønne av misunnelse. MEN da sa jeg til de andre: "Hallo? Greit nok, jeg får ikke så ofte blomster av mannen min MEN han gjør da andre ting som viser at han elsker meg! Det gjelder nemlig å finne de tingene DIN mann gjør for deg og å være glad for de. Jeg vil f.eks. heller at mannen min skal hente meg på jobb enn å få blomster. Dessuten ville det vært rart om han plutselig kom med blomster, det er liksom ikke HAN. Mennene må få lov til å gjøre ting på sin måte og ikke presses til å gjøre romantiske greier som vi har lest i et blad." De andre var helt enige med meg og vi hadde en liten "brainstorming" om hva våre menn var flinke til.
yasmina Skrevet 15. juli 2008 #5 Skrevet 15. juli 2008 da er vi flere Min er nok ikke saa ulik din og klarer fint aa se selv hva som maa gjoeres hjemme med baade hus,hage og barn.Trenger vel ytterst sjeldent be ham om aa gjoere noe og vi krangler vel egentlig aldri. Mannen eier ikke evnen til aa krangle, ikke engang da han var liten og bodde hjemme med 3 soestre For mannens del skulle jeg egentlig bare oenske jeg var like flink, men maa aerlig innroemme at jeg er hakket latere
minimee->Trym Skrevet 15. juli 2008 #6 Skrevet 15. juli 2008 Ser at vi alle har forskjellige menn her ja! Vi kvinner har dessverre en evne til å klage litt innimellom når humøret svinger litt, men tar oss i det etterpå. Samboeren min og jeg krangler litt innimellom om slike småting som å sette ting organisert i oppv.maskina og vasking av klær! Det hadde jo vært kjedelig dersom vi ikke hadde noen disputter i forholdet syns nå jeg. Alle er jo ikke like... Samboeren min er vel ikke like flink alltid til å rydde og vaske, men derimot blir jeg ekstra overrasket når han faktisk gjør det! Han er mer flink til å klippe gress og pusse vinduer o.l. Det beste derimot er at vi vet å sette pris på hverandre, tenker positivt om den andre selv om vi ikke er sammen hele tiden.
babyfrøken *mamma* Skrevet 15. juli 2008 #7 Skrevet 15. juli 2008 Dette var en koselig tråd! (",) Jeg har også vært så heldig å finne en skikkelig Drømmemann... Han er rett og slett "alt i ett"; morsom, veldig snill, utfordrende, spennende, intelligent, har selvironi, evnen til å være ydmyk, bestemt og klar i sine meninger, og usedvanlig kjekk (",) Vi har det utrolig fint sammen, ikke minst fordi vi har veldig like oppfatninger om de vikigste verdiene i livet, og har mange av de samme behovene (elsker en diskusjon -selv om vi noenganger er så uenige at "busta står" på oss! , null interesse for å gå på byen, trenger litt "alenetid" iblant, osv osv,). Dessuten er vi veldig enige om prinsipper i en familie og barneoppdragelse, men vi er begge veldig spente på hvor vi kommer til å "gå i saksa", hehe, for det kommer vi garantert til å gjøre vi også! (enda vi i teorien er perfekte foreldre allerede *ler*) Dette synes jeg er viktigere enn blomster og nyvasket hus, selv om jeg SELVSAGT setter pris på det også (",) Han er ikke så flink til å komme på sånne ting i hverdagen, men når han først får "ånden over seg" skriver han kort som jeg gråter av, og finner på gaver å gi meg som jeg aldri tror han har fått med seg at jeg ønsker meg. Eller bare det å sende en søt melding når vi er på jobb, det er jo de små tingene i livet som gjør oss mest glad til syvende og sist tror nå jeg! Så synes jeg vi skal kose oss videre i svangerskapet med alle de herlige mennene våre og de stadig voksende magene! (",)
tingeling87 Skrevet 15. juli 2008 #8 Skrevet 15. juli 2008 min kjære er likedan. trenger aldri å spørre han om noe som helst. husvask, oppvask og klesvask er ikke noe problem. han vasker til og med doen. kjenner ikke mange mannfolk som gjør det:) ofte kommer jeg hjem til strøkent hus og middagen klar. og nå som jeg går gravid så er jeg fryktelig slapp og giddalaus og han smiler og sier "bare ligg der og rug du vennen min, jeg tar oppvasken i kveld". det er en kar som skjønner at det ikke alltid er en dans på roser å gå gravid. det som er så flott er at han liker å gjøre det, sier han. han liker å ha det ryddig og fint. vi er selvfølgelig to om det, men saken er at han ikke har noe problem med å ta i litt ekstra når jeg er gravid, og ikke lar han meg få dårlig samvittighet over det heller. han er virkelig den flotteste og mest fantastiske i hele verden og jeg elsker han av hele mitt hjerte. i morgen har vi vært sammen i to år, så da blir det feiring!
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 15. juli 2008 #9 Skrevet 15. juli 2008 Vi har vært sammen i 19 år, og ja, vi krangler vi og, og vi er ikke enige om alt, heldigvis. For meg er det viktigst at vi har felles verdisyn, så litt disputt om hvordan sette inn i oppvaskmaskinen osv... er bare litt krydder i hverdagen!
Ayka 09+13+14 Skrevet 15. juli 2008 #10 Skrevet 15. juli 2008 Henger meg på her jeg også...må skryte litt av min å ;P Vi har "bare" vært sammen i 1 år (og to dager ),og har enda ingen barn,men vi begynner å prøve i månedskiftet august/september Jeg er 24 og han er 26...en helt fantastisk mann! Han er ikke perfekt (det er ikke jeg heller),MEN han er perfekt for meg Vi karangler aldri,men vi er begge glad i å diskutere litt-noe som "krydrer" forholdet litt Han er av den typen som ikke alltid "ser" ting som burde gjøres i hjemmet,men han har sakt at jeg MÅ bare fortelle han/spørre om han kan gjøre ting hvis han da ikke ser det. Og det er helt greit! Mannfolk kan jo ofte være litt blind:p Og han gjør alltid det jeg spør om... Vi brukte bl.a. den første uka av ferien hans (jeg jobbet den første uka av hans ferie før jeg også gikk ut i ferie),og den uka brukte vi til å vaske rundt huset,og han klagde ikke en eneste gang på at ferien hans ble brukt opp på vasking Ellers så er han veldig flink til å lage mat-noe jeg da ikke er Han er også en veldig god kjæreste,som ser hele meg,og kjenner meg godt og vet når noe er galt. Han overser meg aldri,og trøster meg alltid hvis jeg er lei meg! Vi har samme syn på når det kommer til barneoppdragelse,og hvordan "arbeidsoppgaver" skal være fordelt når et barn kommer. Han er selv kjempeglad i onger,og har jobbet et par år i barnehage... Han gleder seg kjempemye til å en dag bli pappa,og jeg føler meg ekstremt heldig som får lov å være den som bærer fram hans barn Han er en fantastisk mann,som jeg elsker over ALT på jord! *in looooove* ;p Synes det er litt trist å høre om dem som han en kjæreste/samboer/mann som ikke gidder å gjøre en dritt,som knapt nok gidder å være en Kjæreste... Har selv vært i et forhold der han ga blanke fa** i meg og husarbeid og hundene...alt handlet om han og at han skulle ha det bra...han og hans foreldre... Etter å ha vært i et slikt forhold,så skal jeg iallefall "tviholde" sambo! Han er det beste som har hendt meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå