Gå til innhold

2009 - babyer Tromsø


Gjest

Anbefalte innlegg

Ser en del terminlister for 2008 her, men vi som går for 2009 kan jo få egen link?

 

Jeg har 2 fra før, bor sentralt på øya, termin nr 3 er 28 feb. Tror det blir jente;-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, hei. Jeg/vi venter nr. 3 med termin den 7. februar 2009. Gleder oss masse. Bor på Reinen i Tromsdalen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

æ har termin 15mars..

har ei frøken født mai 07..=)

bor i tromsdalen å ska kansje starte sykepleier utdanninga no snart=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Så artig me litt Tromsø folk!

Har termin 31.januar, og har ei tøtte som blir 2 år no i september:) Bor i Hamna! Skal komme mæ på ett treff snart, pleie det være mye folk??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sist æ gikk gravid,i 2007 da va d som regel 15-20 på treff!!

kjempekoselig..=)

men dette varier jo sia alle ikkje kan kvær gang å sånn;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så triveli me mange 2009 babyer. Jeg gleder meg til BIM treff når det passer seg å gå på det. Er jo veldig tidlig i svangersakpet ennå, og lurer på om det ikke er for tidlig nå? Termin 12 mars :o) (Bor på Kvaløya)

Første barn for meg, gledegruer meg :o) mest glede selvfølgelig :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen.

Jeg har ei lita tulle som blir to år nå i september, og venter en ny liten krabat 14.januar. Skal på UL i slutten av denne mnd, så jeg kommer på BIM-treff så snart det er unnagjort. Var på jevnlige treff i forrige svangerskap også, og hadde det veldig hyggelig, så nå gleder jeg meg. Er 29 år og bor i Tromsdalen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin 7-10 april, så dette e jo helt ferskt. Har ei jente fra før, født juni 2007. Blir spennende dette. E litt kvalm den her gangen. dDet va æ aldri m Synne.... Sukk.. Kan vel ikke være så heldig begge gangene ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Vi har to barn fra før, en på åtte og ei lita tulla på 10mnd. :-) Den lille spire vi no venter er foreløpig beregnet til 28 mars.

Vi bor på Reinen i Tromsdalen. Ha`kke peiling på om det blir gutt eller jente denne gang.

Linda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...